Testo zei:Misschien had je eerst onderstaande even moeten lezen voordat je zo'n opmerking maakt...
Om meteen met de deur in huis vallen, bij deze stopt de handel in steroiden via PM vanaf NU.
Buiten het feit dat er veel members zich ergeren aan de actieve zoektocht van (beginnende) suppliers naar klanten staan wij van DBB het niet toe dat deze ongein een forum zoals DBB juridisch gezien in een zeer nare positie kan brengen.
Als wij vanaf nu te horen krijgen dat er iemand actief via PM klanten zoekt om steroiden te verkopen is het direct einde verhaal. Ban + IP ban. Geen verdere discussie mogelijk.
DBB Team.
Van wat ik hier zo lees omzeilt hij die regel door niet te PM'en maar te mailen. Dit valt buiten het board en dus buiten de regels. Officieel niet volgens de regels wel volgens de NL wetgeving

Dat is onzin. Ik zit post noooit bij "Anabole Steroiden", heb ook geen emailadres of andere dingen die iets uitlokken in mijn handtekkening staan! En ja hoor, ook ik kreeg het mailtje.. Lijkt me wel duidelijk dat het via DBB komt aangezien ik verder geen reet te zoeken heb op andere sites die over "Anabole Steroiden" gaan....