Fitness Seller

Waar rook is...

krijg je zeker eerst heavy shit volgende envelopje heb je 5 tabs in met werkzame stof rattengif ofoz

bossie zei:
krijg je zeker eerst heavy shit volgende envelopje heb je 5 tabs in met werkzame stof rattengif ofoz

De tijd zal het uitwijzen. In principe zit je altijd met hetzelfde probleem bij een beginnend UG lab tenzij je die mensen persoonlijk kent.

Wie zal het eerste proefkonijn worden? ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik meen eens gelezen te hebben dat Testo de mogelijkheid had om roids te laten testen in een lab ;)

Helaas niet meer,bro.

Was het maar zo....

Ik heb wss binnekort wel de mogelijkheid om men spullen te laten testen maar daar hoor ik binnekort meer over:)

Als iemand bereid is om 100$ voor een analyse te lappen wil ik het best naar een lab sturen.

Ik moet er dan wel ff bijzeggen dat je dan nog geen reet weet over de steriliteit. Als je daarop wilt laten analyseren ben je nog eens een goeie 100$ verder.

Leviathan zei:
Als iemand bereid is om 100$ voor een analyse te lappen wil ik het best naar een lab sturen.

Ik moet er dan wel ff bijzeggen dat je dan nog geen reet weet over de steriliteit. Als je daarop wilt laten analyseren ben je nog eens een goeie 100$ verder.

Een heel gamma aan producten testen zit er dus niet in. :sad:

Terug
Naar boven