AndroidHealthClinic

Waarmee hebben jullie voor t eerst gekuurd?

• Topic Starter Topic Starter
Behappys-babe zei:
bezig met deca-only van 200mg per week. Zit nu in me 2de week resultaat ???????

Deca kuur (200mg/week) voor vrouwen? Niet echt de verstandigste keuze imo.

Tenzij je 'kereltje' dit onder jouw account getypt heeft :D

s1+ .. of tel ik niet mee ? :o :D

Eerste kuur was op mn 20e .... dianabol + winny tabs.... 11 kilo erbij, waarvan 6kg overgehouden.

none, zit te denken aan bold/winny, iemand nog suggesties? :p

10 weken 200mg deca per week

10 kilo aangekomen waarvan 9 vastgehouden

nog nooit gekuurd...

misschien over half jaartje ofzo ph's

Ben nu aan mijn eerste kuur bezig (deca,testex,en testoviron) en eerlijk ik voel me momenteel geweldig, humeur valt goe mee allen ben nu in de helft en het resultaat is niet overdreven maar het is er toch kracht is zogoed als verdubbelt (was eigenlijk nie echt sterk) ik hoop dat de resultaten zicht zo verder zetten
Borst omtrek van 90 naar 97.5 bicep van 29 naar 34.7 maar het meest ben ik verschoten van mijn schouders die zijn wel echt gegroeit ik hoop dat mijn t-shirten mee gaan geven maar het nadeel is dat ik wel wat vocht ophou maar dat verdwijnt nadien wel.

Laatst bewerkt:
Jim zei:
Ben nu aan mijn eerste kuur bezig (deca,testex,en testoviron) en eerlijk ik voel me momenteel geweldig, humeur valt goe mee allen ben nu in de helft en het resultaat is niet overdreven maar het is er toch kracht is zogoed als verdubbelt (was eigenlijk nie echt sterk) ik hoop dat de resultaten zicht zo verder zetten
Borst omtrek van 90 naar 97.5 bicep van 29 naar 34.7 maar het meest ben ik verschoten van mijn schouders die zijn wel echt gegroeit ik hoop dat mijn t-shirten mee gaan geven maar het nadeel is dat ik wel wat vocht ophou maar dat verdwijnt nadien wel.
LOL! Zo te zien is dit weer een gevalletje van ik wil snel snel snel :rolleyes:

Jim zei:

Zonde om zo vroeg al te kuren 29 cm omtrek op je armen en dan al kuren, waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig :D

Laatst bewerkt:
29 cm.....shit, dan heb ik zelfs nog dikkere armen dan jou!!!! :D

(o en dit ben ikzelf, want kereltje heeft zijn arm koud gespannen al over de 40 cm heen)

Juriaan zei:
Zonde om zo vroeg al te kuren 29 cm omtrek op je armen en dan al kuren, waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig :D

Klein advies....check de volgende keer ff profiel...want euhm....jim is wel bijna een decenia ouder dan jou!!! ;) :D

29 cm?? mijn onderarmen zijn al 36cm... Vriend geloof me je hebt eea niet helemaal op de rit..

• Topic Starter Topic Starter
Ik zat voor mn eerste kuurtje op ongeveer 37cm koud.

Behappys-babe zei:
Klein advies....check de volgende keer ff profiel...want euhm....jim is wel bijna een decenia ouder dan jou!!! ;) :D

wat heeft zijn profiel er mee te maken met het feit dat hij veel te vroeg kuurt???

Terug
Naar boven