XXL Nutrition

Waarmee hebben jullie voor t eerst gekuurd?

Ik wil als eerste kuurtje 500mg test per week zetten voor 10 weken,
ik begin eind dit jaar ongeveer.

Mijne was Deca en winstrol voor 8 weken.

8.5 kilo aangekomen

Nog steeds naturel na 7 jaar trainen.
Was op 1 februari 2004 80 kilo en zit nu op 85 kilo met het bijna zelfde vet% dus ik ga geweldig vooruit. (mede door dit forum zo thanks you all)

Mijn doel is 90 kilo met een vet% onder 10% en dat moet binnen nu en 3 jaar wel lukken. Maar ieder ze ding ik veroordeel niemand, en wie weet doe ik het ooit toch nog is.

Jay Impol zei:
Ik wil als eerste kuurtje 500mg test per week zetten voor 10 weken,
ik begin eind dit jaar ongeveer.

WTF... :rolleyes:

Met een deadlift van 95kg en een benchpress van 70kg??? Geintje zeker...
Zal je vies tegenvallen, ga eerst eens tot je natuurlijke limiet man.
Ik (als natural) heb 195kg gedeadlift, en ik denk er voorlopig nog niet aan te gaan kuren. Als je begint met een betere basis heb je meer gains die je beter vasthoud ook.

hey jay,, ik d8 dat jij gestopt was ?!

Pumpin' zei:
wat heeft zijn profiel er mee te maken met het feit dat hij veel te vroeg kuurt???

Ten eerste iedereen moet zelf weten of ie wil kuren en zo ja wanneer! Degene die te vroeg kuurt zal er zelf snel genoeg achter komen dat ie niet slim bezig is, je leert immers van je eigen fouten! En we weten allemaal dat je niet zomaar groot wordt.

Maar wat het profiel ermee te maken had!? Met de volgende opmerking

Quote:
Originally Posted by Juriaan
Zonde om zo vroeg al te kuren 29 cm omtrek op je armen en dan al kuren, waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig

Uitleg:
Juriaan is zelf 20, en refereerd het aan de jeugd van tegenwoordig...Ik vind dat iemand van 20 jaar toch iets dichter bij de jeugd van tegenwoordig staat dan iemand van 29 jaar. Vandaar check ff eerst profiel als je iemand in een hokje wilt plaatsen!

Niet mee eens,
Iemand van 20 kan best meer kennis hebben van voeding/anabolica en training dan iemand van 30/40.....dus wat jij zegt klopt niet helemaal.
En ik denk dat Juriaan's opmerking ook anders bedoeld is dan jij het leest....

Behappys-babe zei:
Ten eerste iedereen moet zelf weten of ie wil kuren en zo ja wanneer! Degene die te vroeg kuurt zal er zelf snel genoeg achter komen dat ie niet slim bezig is, je leert immers van je eigen fouten! En we weten allemaal dat je niet zomaar groot wordt.

Quote:
Zonde om zo vroeg al te kuren 29 cm omtrek op je armen en dan al kuren, waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig

Uitleg:
Juriaan is zelf 20, en refereerd het aan de jeugd van tegenwoordig...Ik vind dat iemand van 20 jaar toch iets dichter bij de jeugd van tegenwoordig staat dan iemand van 29 jaar. Vandaar check ff eerst profiel als je iemand in een hokje wilt plaatsen!

Jim zei:
Ben nu aan mijn eerste kuur bezig (deca,testex,en testoviron) en eerlijk ik voel me momenteel geweldig, humeur valt goe mee allen ben nu in de helft en het resultaat is niet overdreven maar het is er toch kracht is zogoed als verdubbelt (was eigenlijk nie echt sterk) ik hoop dat de resultaten zicht zo verder zetten
Borst omtrek van 90 naar 97.5 bicep van 29 naar 34.7 maar het meest ben ik verschoten van mijn schouders die zijn wel echt gegroeit ik hoop dat mijn t-shirten mee gaan geven maar het nadeel is dat ik wel wat vocht ophou maar dat verdwijnt nadien wel.

neem aan dat dit een grapje is?

nope dit is geen grap en eigenlijk wel spijtig dat jullie zo reageren ik stelde eigenlijk niet veel voor kwa uitterlijk (voor ik begon af te vallen had ik een vet percentage van om en bij de 35 %) dus als ge veel vet hebt en zwaar begint aftevallen zoals ik stelt je lichaam niet veel voor vooral als je van een heel eindje over de 100 kilo naar 67 kilo gaat dan kan ik je verzekeren dat er kwa spieren geen kloten meer overblijft want gewichts verlies gaat altijd samen met spier verlies (wat jullie moeten weten) jammer maar zo'n reacties doen mensen zo als ik geweldig pijn.
ten eerste je doet alle moeite van de wereld om al dat overgewicht te verliezen (omdat je toch steeds commentaar krijgt) en als je dan uiteindelijk aan de 67 kilo komt heb je plots anorexia (weeral commentaar en dat wijzende vingertje) dus het zou veel leuker zijn om mensen zoals ik die zo'n problemen gehad of nog steeds hebben een beetje meer moet of goede raad te geven.

En hoe hard jullie (somige) me nu gekwetst hebben, wacht maar tot eind volgend jaar met mijn trainer en mijn wilskracht kom ik er wel. Rome stond er ook niet op 1 dag
En als 29 jong is ja dan zijn jullie waarschijnlijk allemaal ouder ???
P.S. Misschien eerst informeren naar persoon hoe hij is of was voor hij met de grond gelijk wordt gemaakt. Dit was wss mijn laatste post slu.

• Topic Starter Topic Starter
Jim zei:
nope dit is geen grap en eigenlijk wel spijtig dat jullie zo reageren ik stelde eigenlijk niet veel voor kwa uitterlijk .En hoe hard jullie (somige) me nu gekwetst hebben, wacht maar tot eind volgend jaar met mijn trainer en mijn wilskracht kom ik er wel. Rome stond er ook niet op 1 dag
P.S. Misschien eerst informeren naar persoon hoe hij is of was voor hij met de grond gelijk wordt gemaakt. Dit was wss mijn laatste post slu.

Dude....de enigste reden waarom men zo reageert is dat je bent begonnen te kuren met een bicep omvang van nog geen 30 cm. Als je naturel een tijd hard door had getraind en schoon had gebulkt had je die 35 cm ook wel gehaald zonder (opnieuw) al teveel vet aan te zetten.

Das niet om je te dissen, eerder n stuk verbaasdheid telkens hoe snel en klakkeloos mensen naar aas grijpen.

Edit: En hoe je omgeving tegen je lichaam aankijkt MAG nooit een reden zijn om aas te gaan gebruiken.

Laatst bewerkt:
Jim zei:
nope dit is geen grap en eigenlijk wel spijtig dat jullie zo reageren ik stelde eigenlijk niet veel voor kwa uitterlijk (voor ik begon af te vallen had ik een vet percentage van om en bij de 35 %) dus als ge veel vet hebt en zwaar begint aftevallen zoals ik stelt je lichaam niet veel voor vooral als je van een heel eindje over de 100 kilo naar 67 kilo gaat dan kan ik je verzekeren dat er kwa spieren geen kloten meer overblijft want gewichts verlies gaat altijd samen met spier verlies (wat jullie moeten weten) jammer maar zo'n reacties doen mensen zo als ik geweldig pijn.
ten eerste je doet alle moeite van de wereld om al dat overgewicht te verliezen (omdat je toch steeds commentaar krijgt) en als je dan uiteindelijk aan de 67 kilo komt heb je plots anorexia (weeral commentaar en dat wijzende vingertje) dus het zou veel leuker zijn om mensen zoals ik die zo'n problemen gehad of nog steeds hebben een beetje meer moet of goede raad te geven.

En hoe hard jullie (somige) me nu gekwetst hebben, wacht maar tot eind volgend jaar met mijn trainer en mijn wilskracht kom ik er wel. Rome stond er ook niet op 1 dag
Neem het allemaal niet zo serieus... Als je post dat je 29cm biceps omvang hebt en dat je dat als basis neemt om naar de AAS te grijpen blijf ik het geen verstandige keuze vinden.. Tuurlijk de een is genetisch meer benadeeld dan de ander. Maar AAS zijn het laatste middel wat je tot je neemt om over je natuurlijke limiet heen te komen en zoals ik het in kan schatten zit jij daar nog lang niet aan. Dus respect is wederzijds want zoveel afvallen kost wilskracht maar zo snel naar de anabolen grijpen is de makkelijke weg kiezen. Naturel had je ook wel naar de 35cm kunnen gaan.

JimmyH zei:
hey jay,, ik d8 dat jij gestopt was ?!

ja, maar ik hing na een week al weer in de ijzers :P
Ik had gelijk een fysio bezocht en met wat aanpassingen in me schema
kan ik gewoon weer hardcore trainen. :)

Mijn eerste kuur was:

200mg deca /week
25mg d-boll/day
50mg winny depot 50mg EOD

ruim 10 kg droog over gehouden

wat voor kuur zou ik moeten nemen????

Bro's...

Wil in januari me eerste massa kuur doen..heb tot nu toe aleen een winstrol only kuur gedaan van 6 weken...

zat te denken aan susta(250 mg)/deca(200) voor 8 weken en nakuren weet ik niet hoe...

is dit de juiste 2 kuur om goeie massa aan te zetten??? of zeggen jullie wat anders.. thx alvast!!!!!

wdasilva zei:
Bro's...

Wil in januari me eerste massa kuur doen..heb tot nu toe aleen een winstrol only kuur gedaan van 6 weken...

zat te denken aan susta(250 mg)/deca(200) voor 8 weken en nakuren weet ik niet hoe...

is dit de juiste 2 kuur om goeie massa aan te zetten??? of zeggen jullie wat anders.. thx alvast!!!!!
deca op 200 houden (of je moet zoveel massa hebben dan moet je hem 400mg maken) sustanon weg houden.Pak hiervoor testo_enanthaat 250 mg.

mijn eerste kuur was een fake dianabol only en ik maar slikken 8 weken lang voor niks en maar wachten....... :(

me eerst echte kuur was deca 200 mg met dianabol 30 mg.

Behappys-babe zei:

Quote:

Uitleg:

Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld, wie gaat er nou kuren met armen van 29 cm? Het spijt me maar als je kuurt met zo'n omtrek noem ik het puur misbruik maken van roids

Terug
Naar boven