Pumpin'
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Jim zei:nope dit is geen grap en eigenlijk wel spijtig dat jullie zo reageren ik stelde eigenlijk niet veel voor kwa uitterlijk (voor ik begon af te vallen had ik een vet percentage van om en bij de 35 %) dus als ge veel vet hebt en zwaar begint aftevallen zoals ik stelt je lichaam niet veel voor vooral als je van een heel eindje over de 100 kilo naar 67 kilo gaat dan kan ik je verzekeren dat er kwa spieren geen kloten meer overblijft want gewichts verlies gaat altijd samen met spier verlies (wat jullie moeten weten) jammer maar zo'n reacties doen mensen zo als ik geweldig pijn.
ten eerste je doet alle moeite van de wereld om al dat overgewicht te verliezen (omdat je toch steeds commentaar krijgt) en als je dan uiteindelijk aan de 67 kilo komt heb je plots anorexia (weeral commentaar en dat wijzende vingertje) dus het zou veel leuker zijn om mensen zoals ik die zo'n problemen gehad of nog steeds hebben een beetje meer moet of goede raad te geven.
En hoe hard jullie (somige) me nu gekwetst hebben, wacht maar tot eind volgend jaar met mijn trainer en mijn wilskracht kom ik er wel. Rome stond er ook niet op 1 dag
En als 29 jong is ja dan zijn jullie waarschijnlijk allemaal ouder
P.S. Misschien eerst informeren naar persoon hoe hij is of was voor hij met de grond gelijk wordt gemaakt. Dit was wss mijn laatste post slu.
Wij eerst meer informeren
Misschien had je zelf meer info moeten geven als alleen ARMEN 29cm.