AndroidHealthClinic

Waarmee hebben jullie voor t eerst gekuurd?

daniel17 zei:
Ik weet nog niet zoveel over Nakuren en ik ben een beetje aan het zoeken van wat het nou al precies is en zie dat Nolvadex tegen borstkanker wordt gebruikt en Clomid stimuleert de rijping en het vrijkomen van een eitje in de eierstokken.

Klopt dit allemaal en kunnen mannen dit gewoon als nakuur gebruiken?

PH is afkorting voor Pro-Hormonen. En lees eerst de sticky`s eens voordat je in het voorstel gedeelte AAS info begint te vragen. Of gebruik de search functie.

Dbol only. :rolleyes:
Beviel wel goed, alleen zat er veel vet en vocht bij de winst. En de nakuur zuigde aan alle kanten vanwege veel te hoge doseringen clomid. :rolleyes:

2de kuurtje was test, Eq en dbol als kickstart.
Dat beviel veel beter. Alleen jammer dat ik weinig heb weten vast te houden door griep.
De nakuur bevalt ook goed nu ik ongeveer de helft van de dosering gebruik. :)

deca + sustanon
ongeveer 5 kilo netto

/edit:
Meneer blijft om bronnen vragen, ban.

Laatst bewerkt door een moderator:
tomfocus zei:

Even de regels lezen bro:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1615

2. Vraag niet openlijk naar bronnen of leveranciers

Dit is voor de bescherming van leden en bronnen. Maar vooral de leden. Als je openlijk naar een bron vraagt heb je veel kans dat je inbox daarna overstelpt wordt van mails van scammers die op de loer liggen. Zo kun je veel geld verliezen en zelfs je vrijheid als je in de val gelokt wordt door eventuele wettelijke instanties die dit board eveneens kunnen lezen. Tesamen met regel 1, zal deze regel zeer streng nageleefd worden. Je post wordt verwijderd en je account wordt vernietigd. Zonder waarschuwing. Want als je zoiets post dan ben je een bedreiging voor dit forum en voor de leden die wel de regels kunnen lezen.

Spreek met de moderators.

Uitzondering: bespreken van websites (zoals de sponsor van dit board) kan, omdat deze legaal handelen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lauw zei:
Dbol only. :rolleyes:
Beviel wel goed, alleen zat er veel vet en vocht bij de winst. En de nakuur zuigde aan alle kanten vanwege veel te hoge doseringen clomid. :rolleyes:

2de kuurtje was test, Eq en dbol als kickstart.
Dat beviel veel beter. Alleen jammer dat ik weinig heb weten vast te houden door griep.
De nakuur bevalt ook goed nu ik ongeveer de helft van de dosering gebruik. :)

Wat bedoel je met een zuigende nakuur omdat je dosering clomid te hoog was? Ik neem aan dat je 100/50/50 hebt gedaan of zoiets? Wat is er slecht aan een te hoge dosis Clomid? Clomid onderdrukt toch niets of wel??

ArieWillem zei:
Wat bedoel je met een zuigende nakuur omdat je dosering clomid te hoog was? Ik neem aan dat je 100/50/50 hebt gedaan of zoiets? Wat is er slecht aan een te hoge dosis Clomid? Clomid onderdrukt toch niets of wel??

Clomid is best pittig qua bijwerkingen, als je de gebruikerservaringen en de beschrijvingen er op naleest.
Acne is nooit leuk en op depressiviteit zitten ook de meeste mensen niet te wachten :o

eerste kuur was vorig jaar:

testo, deca, winstrol,

wil nu beginnen met deca en susta. en d-bol??????

vraagje: is 300mg deca 100 susta p. week en een 6 weekse d-bol kuur
aan te bevelen en wat kan ik dan als beste voor en nakuur pakken?

dank

Anders open je een nieuw topic ouwe :)

• Topic Starter Topic Starter
dennie zei:
eerste kuur was vorig jaar:

testo, deca, winstrol,

wil nu beginnen met deca en susta. en d-bol??????

vraagje: is 300mg deca 100 susta p. week en een 6 weekse d-bol kuur
aan te bevelen en wat kan ik dan als beste voor en nakuur pakken?

dank

Anders hijack je mn (ouwe) topic ff! :p

1ste kuurtje was primo depot 6weken 200mg p/w ,4kg gewonnen en 3 behouden goed en veilig middel

Mijn 1e kuur was Anapolon50 samen met Oxandrolone

een oldschool piramide schema..1 potje anapolon over 6 weken uitgesmeerd

Resultaat: buiten het feit dat ik 1x zo geel als een chinees afgedropen vanaf de sportschool naar huis..een kg of 8-9 aangekomen waarvan 6 overgehouden.

:stupid:

Crabbez zei:
eerste kuur was dianabol only, ben van plan boldenone te nemen deze zomer, weet iemand of de VET- versie (ganabol/ equipose) voordelen heeft ten opzichte van de boldenone van GS?

Kan je wel een nadeel noemen..je moet er heel wat ml's meer van zetten om aan je gewenste dosering te komen.

Ben zelf altijd voor de Human Grade Boldenone gegaan..GS!

Ben nu bezig met mijn eerste officiele kuurtje, nadat ik erg slechte ervaringen met D-bol heb gehad. Hoofdpijnen, hitte-aanvallen etc.

Zit nu op de deca en de winstrol, bevalt goed moet ik zeggen, gelukkig heb ik ook nog lekker ff te gaan :D :D

Navy zei:
Generics Supp. is juist niet human grade.

greetz

Als het onder strenge veiligheidsvoorschriften wordt gefabriceerd is het Human Grade..en de sust uit Egypte? Die worden met vooroorlogse apparatuur gefabriceerd en die zijn wel Human Grade ???

Leg het me eens uit...

Terug
Naar boven