AndroidHealthClinic

Waarom ben je begonnen met bodybuilding?

Waarom Ben Je Begonnen Met Bodybuilding?


  • Totaal stemmers
    292

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben ooit begonnen met kt als ondersteuning voor jiu jitsu
 
zelfzekerder + mooi lichaam waar je trots op kan zijn
 
Je leven verandert erdoor,je wordt niet alleen groter,je oogst meer respect en wordt weinig lastig gevallen.
Ikzelf ervaar dat als prettig.
Maakt me zelfverzekerder
 
wou zelfverzekerder worden door (meer) spiermassa te krijgen
 
toen ik nog een klein kereltje was, ooit een film van schwarzenegger gezien, en was onder de indruk! dat wilde ik ook! een beer worden!
 
na 5 jaar relatie (samenwonen etc) en een depressiefmakend einde hieraan besloot ik een nieuwe hobby (lees afleiding) te zoeken.
Had niet verwacht dat ik hierdoor mijn zelfvertrouwen ook een megaboost gaf + respect.
Na een korte tijd was ik verslaafd en kan enkel dromen dat ik op mijn 16e begonnen was.

Optie afleiding staat er niet bij dus dan zelfvertrouwen.
 
Spreekwoordelijke paplepel. Iedereen in onze familie traint. Dus kreeg deze jonge rond zijn 15e ook een dumbbell in zijn handen geduwd.
 
Hier idem... Mijn vader was vroeger iemand van gevestigde orde in de bodybuildings wereld in zuid-limburg (winnaar van meerdere prijzen) ... Dan is het als zoon moeilijk achter blijven he:D
 
Eigenlijk voor werk om wat sterker te worden.
 
Hier idem... Mijn vader was vroeger iemand van gevestigde orde in de bodybuildings wereld in zuid-limburg (winnaar van meerdere prijzen) ... Dan is het als zoon moeilijk achter blijven he:D

Penantybulles, je intrigeert me nu, wie is jou vader dan?
 
They L. uit Sittard... Weet niet waar jij traint, maar laat deze naam eens vallen in the gym en ik denk dat ze wel een boekje open kunnen doen!
 
They L. uit Sittard... Weet niet waar jij traint, maar laat deze naam eens vallen in the gym en ik denk dat ze wel een boekje open kunnen doen!

Die naam zegt me wel wat. In die gym waar ook Pascal A. Ron H. Gielke G. en Toulalan furore maakten.
 
Af te vallen
sterker te worden
groter te worden
 
met men neef mee beginnen gaan omdat ik niet aan sport deed en blijven hangen :d
 
De vader van een vriend opende een gym, ik gaan joinen als total noob.
Snel gemerkt dat je moest squatten en deadliften , en dat ik vastzat in een barbelloze ouwe wijven gym, veranderd naar een gym met power cages.
Uiteindelijk nu homegym
 
Vroeger te veel Dragonball z gekeken... ^^
 
Hoofdzakelijk stressverwerking maar uiteraard ook om groter, sterker, zelfverzekerder, aantrekkelijker etc. te worden.
 
Ben ermee begonnen om sterker te worden voor het bankdrukken en ik wil een mooi afgetrained lichaam hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven