Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in b4 wazzup!
IF werkt wel maar stelt niets voor. ik heb het tydje gedaan en kreeg wel resultaat maar niet zoals ze op die leangains site zeggen.
Wat een LULVERHAAL.... het raakt echt kant nog wal!
Heb je enig idee hoeveel mensen de laatste tijd met prima resultaten IF doen?
Heb je uberhaupt de leangains site wel eens gelezen? Je weet wel die IF site die totaal belangeloos alle informatie deelt, zonder iets te verkopen of geld aan je te verdienen?
Of de pdf van Dr. John Berardi of het boek eat-stop-eat?? Volgens mij niet!
Maar goed, je bent zo stellig dat ik je vast niet kan overtuigen.
ik adviseer je echt eens bijv. leangains te bezoeken, waarin, compleet met bronnen en onderzoeken, het hele verhaal van jou weerlegd wordt, mocht je er serieus in geinteresseerd zijn.
searchen, zoeken, verdiepen in wetenschappelijk stuf, waar zijn de studies, wat zijn de uitkomsten.Volgens mij klopt er geen hout van dit verhaal. Vorig jaar april met leangains begonnen en ik zou niet eens meer terug willen naar de oude manier. Voel me vitter, trainen gaat lekkerder, minder zorgen om al dat eten, bulken en cutten gaat beide goed, lekker productief 's morgens en in tegenstelling tot wat jij zegt is mijn immuunsysteem beter, kom ik gewoon spier aan, is mijn spijsvertering beter en libido is op een alltime high. Hoe kom je aan deze "betrouwbare informatie"?
zegt meneer met minder dan 550 postBeetje jammer dat de originele poster niet meer reageert....
Troll?
zelf onderzoek gedaan, zelf geschreven. Ik was ook zeer enthousiast over IF toen ik voor het eerst las.Misschien een goed idee als de auteur eerst zijn eigen tekst na zou kijken op spelfouten, alvorens allerlei onderzoeken te bekritiseren. Heb je het zelf geschreven 'hardcorebuilder'?

nou blijkbaar is dat jou probleem want ik heb je de link gegeven wat dr berardi heel wat anders zegt dan jij beweert in je vorige post

Ik ben het eens met je punt, maar vergeet niet dat er ook een groot plaatje mogelijk is waarbij training gericht op de vetverbrandingszone zeker heel nuttig is.Wat harpep zegt!
Je cortisol verhaaltje doet me denken aan 'cardio doen in de vetverbrandingszone'. Op het einde van de dag zal iemand meer vet verloren hebben door een halfuur intensief te cardio'en, dan iemand die een halfuur in de vetverbrandingszone traint. Kijk naar het grote plaatje![]()

Niet iedereen hoor, er zijn ook genoeg slechte ervaringen, maar als je er een weg mee vind die werkt, mooi toch?