badeendje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik rookte heel af en toe met uitgaan en op feesten, maar ben fout gegaan van sigaretten, ik was aan het trippen op Paddo's en toen ademde ik rook in van een maat van me, dat voelde alsof ik glasschreven binnenkreeg en dat m'n longen in verdwijnde. Toen greep ik wat angstig naar m'n ademsappel. Klote ervaring, als ik nu soms weer tabaksgeur ruikt, komt dat gevoel weer boven.

waarom niet roken?
omdat je niet hard genoeg doet, daarom. Dus gewoon harder stoten dan begint het vanzelf te roken. succes.
Lauw = the best.
er is maar 1 weg naar de longen en die dient goed geteerd te zijn![]()
![]()
![]()
ps hoeveel van deze anti rokers gaan maar wat slikken omdat dat bij andere toevallig geholpen heeft?
achja who cares de wereld is rot en je leeft maar 1 keer

Roken in publieke plaatsen moet afgeschaft worden. Ik kies ervoor om niet te roken, dat wil zeggen ook niet meeroken. Sterker nog ik vind roken in een publieke plaats een gebrek aan respect tov van de niet-rokers.
In het eigen huis doet iedereen wat hij wil...
Volledig mee eens!
Komt misschien hard over bij de rokers, maar wij niet-rokers hebben ook recht op onze gezondheid.

Ik rook heel af en toe een sigaret, alleen met uitgaan en dat is eens in de 2 weken ofzo dus ja, vanillesigaartjes rook ik ook wel is, maar dan bijna niet over me longen. Ik weet niet waarom, iedereen doet het met waar ik mee om ga, heb het een hele tijd volgehouden om het niet te doen, maar heb toch toegegeven. Echt dom maar goed, een verslaving heb ik niet, en dan zeggen sommige wel van, nee nog niet, maar die verslaving zal ook niet komen ook. Af en toe kan ik er gewoon van genieten maar overdag bijvoorbeeld zal ik echt nooit gaan roken.
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb periodes dat ik helemaal geen sigaret aanraak met stappen en soms rook ik wat als ik uitga. Ik heb overdag op mijn werk geen behoefte aan een sigaret en ik moet echt niet aan denken om na mijn eerste bak koffie een peuk op te steken.
ik dus wel ... eerste wat ik doe als ik wakker word , shotje nicotine 
... van het schoon maken bedoel ik ....