AndroidHealthClinic

Waarom niet roken

aan roken zit een luchtje!!! :D

er is maar 1 weg naar de longen en die dient goed geteerd te zijn :D :D :D

ps hoeveel van deze anti rokers gaan maar wat slikken omdat dat bij andere toevallig geholpen heeft?

achja who cares de wereld is rot en je leeft maar 1 keer

Ik rookte heel af en toe met uitgaan en op feesten, maar ben fout gegaan van sigaretten, ik was aan het trippen op Paddo's en toen ademde ik rook in van een maat van me, dat voelde alsof ik glasschreven binnenkreeg en dat m'n longen in verdwijnde. Toen greep ik wat angstig naar m'n ademsappel. Klote ervaring, als ik nu soms weer tabaksgeur ruikt, komt dat gevoel weer boven.

Ik rookte heel af en toe met uitgaan en op feesten, maar ben fout gegaan van sigaretten, ik was aan het trippen op Paddo's en toen ademde ik rook in van een maat van me, dat voelde alsof ik glasschreven binnenkreeg en dat m'n longen in verdwijnde. Toen greep ik wat angstig naar m'n ademsappel. Klote ervaring, als ik nu soms weer tabaksgeur ruikt, komt dat gevoel weer boven.

haha maar het houdt je wel van het roken af :D

Ik moet over een week of 2 totaal stoppen met roken..... ivm met boobjob .
Infectie gevaar is dan groter met al die shit in je lichaam .
Mmh ga het wel moeilijk krijgen dan ben ik bang .

waarom niet roken?

omdat je niet hard genoeg doet, daarom. Dus gewoon harder stoten dan begint het vanzelf te roken. succes.

er is maar 1 weg naar de longen en die dient goed geteerd te zijn :D :D :D

ps hoeveel van deze anti rokers gaan maar wat slikken omdat dat bij andere toevallig geholpen heeft?

achja who cares de wereld is rot en je leeft maar 1 keer

Gerookt vlees bederft niet ....;)

kan je langer kauwen :p

Gewoon elke dag een paar appels eten dan schoont dat wel weer. :)

Toen ik een jaar of 15/16 was natuurlijk experimenteren en een paar keer gerookt, natuurlijk supervies. Mijn vrienden rookten bijna allemaal wel, maar ik ben niet het type "meeloper" dus nooit weer aan begonnen. Vorig jaar een adem test gedaan ivm met sport weekend, met een aantal roker vrienden allemaal testjes gedaan. Je moest iets omhoog blazen zover je kon. Toen kon je goed zien wie rookte en wie niet!!

Roken in publieke plaatsen moet afgeschaft worden. Ik kies ervoor om niet te roken, dat wil zeggen ook niet meeroken. Sterker nog ik vind roken in een publieke plaats een gebrek aan respect tov van de niet-rokers.

In het eigen huis doet iedereen wat hij wil...

Roken in publieke plaatsen moet afgeschaft worden. Ik kies ervoor om niet te roken, dat wil zeggen ook niet meeroken. Sterker nog ik vind roken in een publieke plaats een gebrek aan respect tov van de niet-rokers.

In het eigen huis doet iedereen wat hij wil...

Volledig mee eens!
Komt misschien hard over bij de rokers, maar wij niet-rokers hebben ook recht op onze gezondheid.

• Topic Starter Topic Starter
Niets zo ergerlijk als dat er enen op café naast je zit te roken.
Gisteren was het zo het geval.. die gast had hem wel per totall gezopen & uiteindelijk nog naar buiten moeten sleuren ;)
Nog wat mee kunnen lachen hoe hij constant door zin benen zakte.

Volledig mee eens!
Komt misschien hard over bij de rokers, maar wij niet-rokers hebben ook recht op onze gezondheid.

dan moeten de niet-rokers ook maar niet meer over straat lopen ivm uitlaatgassen, niet meer in de zon gaan, geen zonnenbankje nemen, geen vet eten meer eten ..etc etc etc

het zal een eeuwige zinloze discussie blijven waar we toch mee moeten leven:p

de regering is toch mooi bezig roken langzaam maar zeker "illegaler" te maken
ze zouden weed legaal moeten maken damned!!:D

Ik rook heel af en toe een sigaret, alleen met uitgaan en dat is eens in de 2 weken ofzo dus ja, vanillesigaartjes rook ik ook wel is, maar dan bijna niet over me longen. Ik weet niet waarom, iedereen doet het met waar ik mee om ga, heb het een hele tijd volgehouden om het niet te doen, maar heb toch toegegeven. Echt dom maar goed, een verslaving heb ik niet, en dan zeggen sommige wel van, nee nog niet, maar die verslaving zal ook niet komen ook. Af en toe kan ik er gewoon van genieten maar overdag bijvoorbeeld zal ik echt nooit gaan roken.

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb periodes dat ik helemaal geen sigaret aanraak met stappen en soms rook ik wat als ik uitga. Ik heb overdag op mijn werk geen behoefte aan een sigaret en ik moet echt niet aan denken om na mijn eerste bak koffie een peuk op te steken.

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb periodes dat ik helemaal geen sigaret aanraak met stappen en soms rook ik wat als ik uitga. Ik heb overdag op mijn werk geen behoefte aan een sigaret en ik moet echt niet aan denken om na mijn eerste bak koffie een peuk op te steken.

:( ik dus wel ... eerste wat ik doe als ik wakker word , shotje nicotine :D

stoppen met roken

Heb een weddeschap met een vriendin dat (beiden dus gestopt) als het niet lukt de ene bij de andere in tiroler kleren bij elkaar het huis komt schoonmaken.
Geloof me ik heb spontaan het roken opgegeven en stuur haar nu deze week een pakje toe...(nu sigarten pakje.... volgende week tiroler pakje). foto's worden natuurlijk gepubliceerd :ds: ... van het schoon maken bedoel ik ....:zzz:

Als iemand zich dood wil roken, dan moet ie dat zelf weten.
Zolang ik er maar geen last van heb.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven