MuscleMeat

Waarom zijn supplementen emmers/potjes rond?

z1000

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.502
Lengte
1m85
Vetpercentage
Waarom worden er geen vierkante emmers of potjes gebruikt.

Rondje emmers of potjes zijn totaal niet efficient.
Als er vierkante emmer of potjes worden gebruikt kan je als verkoper veel meer volume kwijt in het magazijn, dus daling van de voorraad kosten.
Een fabrikant kan meer eenheden in een doos stoppen, dus mogelijke daling transport kosten.

Ook zou ik het thuis fijner voor thuis vinden. Een vierkante emmer, neemt nou eenmaal minder plaats in.

De enigste reden die ik kan bedenken, waarom er ronde emmers/potjes worden toegepast, is voor de leesbaarheid van het etiket.

Dezelfde reden waarom plantenbakken rond zijn en niet vierkant.

Makkelijker te maken?

• Topic Starter Topic Starter
pls explain? Wat is er makkelijke te maken.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Dezelfde reden waarom plantenbakken rond zijn en niet vierkant.

Dat heeft met de beworteling te maken meen ik

Ligt ook beter in de hand, je gebruikt ook geen vierkante barbell

Ronde emmers zijn ook een stuk sterker denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Nahh grote emmers van latex, worden ook verkocht in vierkante emmers.
Maar het zou kunnen idd.

Rond is idd ook veel sterker.

Waarom zijn bananen krom?

Begin me door dit topic ineens af te vragen waarom condooms rond zijn ???????????

Is rond niet gewoon efficiënter qua verbruik plastic per volume?
En efficiënter qua fabricage?

Krachtverdeling, vierkante emmers zou van steviger materiaal gemaakt moeten worden, wat de prijs weer omhoog brengt.
Kleine potjes(vitamine enzo), zou misschien wel kunnen, maar ik denk dat de productie kosten van vierkanten potjes sowieso hoger uitvallen.

grote vraag is waarom ze supp potjes zo klein maken dat je je hand er niet ver genoeg in krijgt om aan de bodem te raken

Waarom maken ze shakebekers rond, dan blijft er altijd een plek waar de shakerball niet bij komt :(

Omdat de deksel die erop zit dan ook rond is, de diameter van die deksel is net iets groter en zo kan de deksel nooit in je pot/emmer/beker vallen. Bij een vierkante vorm kan je je deksel in de pot laten vallen. Dit is tenminste de rede dat riooldeksels rond zijn:p.

Terug
Naar boven