XXL Nutrition

waarom zou je überhaupt 50 kinderen in elkaar slaan??

Peiling Peiling Nou?

• Omdat de tweede plaats geen goede reden is

Stemmen: 0 0,0%
  • Omdat peuters vervelend zijn. steeds. maar. weer.

Stemmen: 0 0,0%
  • Omdat de honden van Erwins buren je gek maken

Stemmen: 3 20,0%
  • omdat je wil weten hoe ver je komt

• 1) Let op: Spelling (deels) uit 1864: vw. vermits, doordien, om reden dat.... 2) [voegwoord]• het wo

Stemmen: 6 40,0%
  • omdat kinderen overal om janken

• Totaal stemmers
    15
poll? en kinderen in het algemeen, of enkel peuters?

• Topic Starter Topic Starter
1) Let op: Spelling (deels) uit 1864: vw. vermits, doordien, om reden dat.... 2) [voegwoord]• het woord noemt een reden vb:ik kan niet komen omdat Jan ziek is synoniemen: aangezien daar voegwoord:... 3) Na omdat volgt de reden van de voorafgaande stelling synoniemen: doordat, vanwege redengevend voegwoord.... 4) om` dat voegwoord daar, aangezien... 5) •geeft onderschikkend een reden aan....

omdat ik wil weten hoe ver ik kom

peuters doen nou eenmaal heel veel fout

je bent weer lekker bezig, tijdje was het stil en nu ineens boem daar ben je weer

Die honden zijn aardig vervelend en maken je gek in je hoofd. Vervolgens een plein vol met peuters met de grond gelijk maken is een logisch gevolg.

Laatst bewerkt:
je bent weer lekker bezig, tijdje was het stil en nu ineens boem daar ben je weer

Is dat een klacht of een blije constatering?

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 00:28 ----------

Die honden zijn aardig vervelend en maken je gek in je hoofd. Vervolgens een plein vol met kinderen met de grond gelijk maken is een logische actie.
ik heb dan ook op de honden gestemd.

Mij. Was even bang dat een bro mij haatte

Heb je nou de titel aangepast of begin ik dingen te zien?

Heb je nou de titel aangepast of begin ik dingen te zien?

Als je nu pas dingen begint te zien, hoe kan je dan gezien hebben wat de titel voor de aanpassing geweest zou zijn? *brilpoot in mond ondanks dat ik geen bril heb, maar lenzen hebben geen poten*

Omdat ik net een vage herinnering had dat de zinsvorm niet helemaal klopte in je titel en nu opeens weer wel.

Terug
Naar boven