Fitness Seller

Voeding voor de accountmanager

Ook hele dagen in de auto. Standaard sportkleding mee en een koeltasje met koelelement. Gewoon achter het stuur met je blote klauwen koude gekookte eieren eten, smakeloze gebakken koude kip en magere kwark (bak uitknijpen). Eten = functioneel. Wel ff avond van te voren klaarmaken.
Dit is heel basic en kost weinig tijd.

Waarom zou je het niet iets lekkerder maken?

• Like
Waarderingen: Boca
Kost net wat meer tijd wat niet iedereen heeft denk ik. Wel makkelijker volhouden voor de meesten.
Als iets voor iemand werkt, dan werkt het. Zeker als het ontbijt en/of diner wel een feestje is.

Ik kan me voorstellen dat het met zero kcal saus of flavourdrops al makkelijker is vol te houden.

• Like
Wat mij betreft is dat zelfs de essentie. Als jij het op deze manier kan volhouden is dat prima. :thumb:

Een ander zou andere afwegingen kunnen hebben. Als je tijd hebt om tijdens je werk een supermarkt in te duiken, heb je ook tijd om stilstaand te eten en met slabbetjes, servetjes en vochtige doekjes te werken.

• Like
En andere smaakmakers..je weet wel..kruiden en specerijen? Waarom smakeloze kip? :roflol:
Waarom niet wat groenten? Ziet er zo troosteloos uit

1694429892273.png

Gekkie, je moet tomatensaus en kokosmelk niet tellen als groenten!

Gekkie, er zit geen kokosmelk in en tomaat is technisch gezien een fruit, geen groente inderdaad. Dat jij niet kunt herkennen welke groenten erin zitten, of ze niet kunt zien, betekent niet dat ze er niet zitten.

@robocop ben je al wat wijzer geworden van de 116 berichten to nu toe ?

Terug
Naar boven