Ja, hier wel ja, maar ik reageerde op RonnReeves die claimde dat je zelf wel kan bepalen wanneer je eet. Dit kan niet iedereen. Hij doet alsof 'een echte vent' dat gewoon kan doen (ongeacht werk).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, hier wel ja, maar ik reageerde op RonnReeves die claimde dat je zelf wel kan bepalen wanneer je eet. Dit kan niet iedereen. Hij doet alsof 'een echte vent' dat gewoon kan doen (ongeacht werk).
Hij geeft aan veel onderweg te zijn in de auto, alle ruimte en tijd dusGewoon op de wc je bakje leeg eten.
#whateverittakes
Dat lees ik idd ook wel tussen de regeltjes door. Denk dat het meestal niet echt zo bedoeld is, maar men dan een wat grotere mond op een forum heeft dan irl🙃Nee jij persoonlijk niet, maar anderen doen dat dus wel![]()

Helemaal niks.
Laatste woord 😁
Ben ik het helemaal mee eens. En zeggen dat lukt niet is bullshit. Ga desnoods naar het toilet en duw er snel iets in.Ja, hier wel ja, maar ik reageerde op RonnReeves die claimde dat je zelf wel kan bepalen wanneer je eet. Dit kan niet iedereen. Hij doet alsof 'een echte vent' dat gewoon kan doen (ongeacht werk).
Ga desnoods naar het toilet en duw er snel iets in.

Nope ik dwing af dat eten noodzakelijk is.
Nope ik dwing af dat eten noodzakelijk is.
Tijdens vergaderingen is het vaak de gewoonte om de koffiebreak te gebruiken om door te gaan omdat er steevast te kort gepland wordt.
Rond die tijd pak ik mijn eten. Tijdens mijn eerste zitting in zo'n vergadering met directieleden werd er op mijn eetgedrag gereageerd.
Ik gaf aan dat ik er geen moeite mee heb dat ze de koffiebreak misbruiken om door te gaan zolang ze mijn voedingsmoment maar accepteren.
Dat is nu ruim 10 jaar geleden en ik doe dat dus nog steeds.
en niet over eten.Je bent niet erg duidelijk met je grapje dan.Ik maakte een grapjeen niet over eten.
Ja, heel fijn dat het bij jou wèl kan, maar niet iedereen kan dat (en ik heb het dan niet specifiek over OP).
Maakt verder niet uit. Ik hoop dat OP nu een oplossing heeft.
ik citeer een specifieke zin van jou.Hoeveel mensen snappen jou eigenlijk niet ?Of je snapt het gewoon nietik citeer een specifieke zin van jou.

Het niveau was zo laag..... zo praat je niet tegen nobody special.Of je snapt het gewoon nietik citeer een specifieke zin van jou.