Fitness Seller

Voeding voor de accountmanager

:roflol:

Heerlijk dit. Man manneke pis is er niks bij.

Ja, hier wel ja, maar ik reageerde op RonnReeves die claimde dat je zelf wel kan bepalen wanneer je eet. Dit kan niet iedereen. Hij doet alsof 'een echte vent' dat gewoon kan doen (ongeacht werk).

Heb jij wel eens een baantje gehad ?

Ja, hier wel ja, maar ik reageerde op RonnReeves die claimde dat je zelf wel kan bepalen wanneer je eet. Dit kan niet iedereen. Hij doet alsof 'een echte vent' dat gewoon kan doen (ongeacht werk).
Ben ik het helemaal mee eens. En zeggen dat lukt niet is bullshit. Ga desnoods naar het toilet en duw er snel iets in.
Of een shake Brinta, whey, water 30 seconde max.

Heb je daar persoonlijke ervaring mee? :)
Nope ik dwing af dat eten noodzakelijk is. :roflol:

Tijdens vergaderingen is het vaak de gewoonte om de koffiebreak te gebruiken om door te gaan omdat er steevast te kort gepland wordt.
Rond die tijd pak ik mijn eten. Tijdens mijn eerste zitting in zo'n vergadering met directieleden werd er op mijn eetgedrag gereageerd.
Ik gaf aan dat ik er geen moeite mee heb dat ze de koffiebreak misbruiken om door te gaan zolang ze mijn voedingsmoment maar accepteren.
Dat is nu ruim 10 jaar geleden en ik doe dat dus nog steeds.

Nope ik dwing af dat eten noodzakelijk is. :roflol:

Tijdens vergaderingen is het vaak de gewoonte om de koffiebreak te gebruiken om door te gaan omdat er steevast te kort gepland wordt.
Rond die tijd pak ik mijn eten. Tijdens mijn eerste zitting in zo'n vergadering met directieleden werd er op mijn eetgedrag gereageerd.
Ik gaf aan dat ik er geen moeite mee heb dat ze de koffiebreak misbruiken om door te gaan zolang ze mijn voedingsmoment maar accepteren.
Dat is nu ruim 10 jaar geleden en ik doe dat dus nog steeds.

Ik maakte een grapje :roflol: en niet over eten.

Ja, heel fijn dat het bij jou wèl kan, maar niet iedereen kan dat (en ik heb het dan niet specifiek over OP).
Maakt verder niet uit. Ik hoop dat OP nu een oplossing heeft.

Terug
Naar boven