- Waardering
- 8.731
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Nou wat is Bull oud.... hahahaJij snapt de grap serieus ook niet? Zal wel generatie verschil zijn![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou wat is Bull oud.... hahahaJij snapt de grap serieus ook niet? Zal wel generatie verschil zijn![]()
Ik ga nooit naar de wc om er iets in te stoppen, maar er uit te laten 😉Jij snapt de grap serieus ook niet? Zal wel generatie verschil zijn![]()
Ik ga nooit naar de wc om er iets in te stoppen, maar er uit te laten 😉

Het niveau was zo laag..... zo praat je niet tegen nobody special.
Eigenlijk tegen niemand.

Blijf jij dan maar lekker geloven dat niet iedereen altijd op welke tijd dan ook kan eten.Het is prive besproken, je hebt ongelijk. Blijf jij nou maar lekker geloven dat iedereen altijd op welke tijd dan ook kan eten![]()
Blijf jij dan maar lekker geloven dat niet iedereen altijd op welke tijd dan ook kan eten.
Als 51-jarige begrijp ik de grap nog zeer goed, heb al voor minder een punt gekregen.Jij snapt de grap serieus ook niet? Zal wel generatie verschil zijn![]()
Bravo. En dat kan je als accountant niet echt zelf verzinnen.Als ik het goed begrijp rijd je rond 07.30 weg en zit je zo'n beetje de hele dag op de weg/bij klanten.
Je geeft aan dat het 's ochtends heel druk is thuis en dat je daarom pas rond 13.00 eet aangezien je dan naar de supermarkt kan (lunchpauze denk ik?).
Aangezien je veel onderweg bent, met de auto neem ik aan, moet het vooral makkelijk achter het stuur te eten zijn. Mijn voorstel zou het volgende zijn:
'S avonds al vriesfruit uit de vriezer halen en in de koelkast leggen, dit is in de ochtend dan ontdooit.
'S ochtends 10 minuten eerder op staan, je vriesfruit eten net kwark en eventueel iets van havermout oid, dit heb je echt wel in 10 minuten klaargemaakt en opgegeten.
Voor tussendoor 's ochtends paar rijstwafels met kipfilet oid meenemen (apart verpakken aangezien anders de rijstwafels al klef worden) voordat je bij de klant weg rijdt gooi je die plakjes kipfilet op je rijstwafels, kan je prima onderweg eten.
Tijdens de lunch om 13.00 haal je je eten bij de supermarkt. Nog beter zou zijn om het de avond van te voren te preppen en in een koeltas met koelelementen mee te nemen. Eventueel apart en dan mengen tijdens je lunchpauze.
In de middag een eiwitshake/eiwitreep en een appel/banaan/amandelen
Thuis eet je dan avond eten.
Lijkt mij allemaal echt niet zo moeilijk. Eventueel avond van te voren allemaal klaarleggen zodat je het 's ochtends alleen in je (koel)tasje hoeft te stoppen.
Huh, ik begrijp je bericht niet, of was het sarcastisch?Bravo. En dat kan je als accountant niet echt zelf verzinnen.
Geen sarcasme naar jou. Voor jou bravo.Huh, ik begrijp je bericht niet, of was het sarcastisch?
Als ik zijn OP en al zijn berichten lees was hij niet tot deze conclusie gekomen.... of heb ik iets gemist?
Dit dus.Als ik het goed begrijp rijd je rond 07.30 weg en zit je zo'n beetje de hele dag op de weg/bij klanten.
Je geeft aan dat het 's ochtends heel druk is thuis en dat je daarom pas rond 13.00 eet aangezien je dan naar de supermarkt kan (lunchpauze denk ik?).
Aangezien je veel onderweg bent, met de auto neem ik aan, moet het vooral makkelijk achter het stuur te eten zijn. Mijn voorstel zou het volgende zijn:
'S avonds al vriesfruit uit de vriezer halen en in de koelkast leggen, dit is in de ochtend dan ontdooit.
'S ochtends 10 minuten eerder op staan, je vriesfruit eten net kwark en eventueel iets van havermout oid, dit heb je echt wel in 10 minuten klaargemaakt en opgegeten.
Voor tussendoor 's ochtends paar rijstwafels met kipfilet oid meenemen (apart verpakken aangezien anders de rijstwafels al klef worden) voordat je bij de klant weg rijdt gooi je die plakjes kipfilet op je rijstwafels, kan je prima onderweg eten.
Tijdens de lunch om 13.00 haal je je eten bij de supermarkt. Nog beter zou zijn om het de avond van te voren te preppen en in een koeltas met koelelementen mee te nemen. Eventueel apart en dan mengen tijdens je lunchpauze.
In de middag een eiwitshake/eiwitreep en een appel/banaan/amandelen
Thuis eet je dan avond eten.
Lijkt mij allemaal echt niet zo moeilijk. Eventueel avond van te voren allemaal klaarleggen zodat je het 's ochtends alleen in je (koel)tasje hoeft te stoppen.
musclemeat.nl
Ik zag die maaltijden van de week in het vriesvak liggen bij de jumbo. Kan OP er misschien 1 of 2 proberenOntdooit is het meeste ook koud te eten
iemand die al 20j lid is zou dit toch wel moeten weten zulke dingen
Kant-en-klaar maaltijden bestellen? Kies voor gemak en gezond!
Ongezonde kant-en-klaar maaltijden zijn verleden tijd! Onze eiwitrijke maaltijden zijn met de grootste zorg samengesteld. Bestel direct online.musclemeat.nl
Heel geïnteresseerd is die wel5 pagina’s vol met ervaringen, tips & trucs en welgeteld 2 reacties van TS![]()
5 pagina’s vol met ervaringen, tips & trucs en welgeteld 2 reacties van TS![]()