AndroidHealthClinic

Nieuws Waarschuwing voor extreme hitte op woensdag, aanval op warmterecord

Lekker benauwd weertje

Alle weervoorspellingen geloof ik niet meer in, het zou hier 28 graden zon worden, uiteindelijk is het niet meer dan 24 geworden met alleen maar regen...

Paar jaar terug zou het de warmste zomer worden in x jaar, ik heb hem anders niet gezien hoor.

ik wil weer sneeuw...

Ik zie idd weerbericht voor morgen dat het 28 wordt...en woensdag ook 27-28. Tjah.....we zien wel :p

Heerlijk.

Alle weervoorspellingen geloof ik niet meer in, het zou hier 28 graden zon worden, uiteindelijk is het niet meer dan 24 geworden met alleen maar regen...

Paar jaar terug zou het de warmste zomer worden in x jaar, ik heb hem anders niet gezien hoor.

Je moet per locatie kijken, je typt op google weersverwachting <woonplaats> in en je krijgt een duidelijk beeld, bij mij komt het niet vaak voor dat het weer afwijkt van de voorspelling.

Laatst bewerkt:
Lekker smelten op zolder.. :(

Je moet per locatie kijken, je typt op google weersverwachting <woonplaats> in en je krijgt een duidelijk beeld, bij mij komt het niet vaak voor dat het weer afwijkt van de voorspelling.
Logisch, maar hier dus wel, laatst zou was er 95% kans op regen met 15 graden, uiteindelijk scheen de hele dag de zon en was het 20 graden.

Of het moet aan mijn app liggen die gewoon niet meer te vertrouwen is.

Ik ook niet. Morgen zal het warm worden, maar een record niet. Lekker alles hypen is schijnbaar leuk, hebben twitteraars weer wat te doen.

Damn... Woensdag = deadliftdag.
Zal wel happen naar lucht worden.

Gelukkig is woensdag mijn rustdag al kan ik het soms ook wel lekker vinden druipend van het zweet een training te klaren.

Woensdag even wat wiet halen. Kan ik relaxt met een jointje het onweer bekijken.

Gisteren een airco gehaald, straks even aansluiten en lekker koel morgen en woensdag :D

Grafzooi, sta ik in de keuken de hele dag -.-

• Topic Starter Topic Starter
Er is hier geen zonnetje, maar wel bloedheet!

Terug
Naar boven