Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neuken bedoel je ?
Ze is zo nat als een waterrat.
Alle weervoorspellingen geloof ik niet meer in, het zou hier 28 graden zon worden, uiteindelijk is het niet meer dan 24 geworden met alleen maar regen...
Paar jaar terug zou het de warmste zomer worden in x jaar, ik heb hem anders niet gezien hoor.
Logisch, maar hier dus wel, laatst zou was er 95% kans op regen met 15 graden, uiteindelijk scheen de hele dag de zon en was het 20 graden.Je moet per locatie kijken, je typt op google weersverwachting <woonplaats> in en je krijgt een duidelijk beeld, bij mij komt het niet vaak voor dat het weer afwijkt van de voorspelling.
Alle weervoorspellingen geloof ik niet meer in, het zou hier 28 graden zon worden, uiteindelijk is het niet meer dan 24 geworden met alleen maar regen...
Paar jaar terug zou het de warmste zomer worden in x jaar, ik heb hem anders niet gezien hoor.
Oeehh i like. Wel even werken die dag maar daarna van de hitte genieten.

Ik ook niet. Morgen zal het warm worden, maar een record niet. Lekker alles hypen is schijnbaar leuk, hebben twitteraars weer wat te doen.
Damn... Woensdag = deadliftdag.
Zal wel happen naar lucht worden.