Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook, kan weer lachen worden.Damn... Woensdag = deadliftdag.
Zal wel happen naar lucht worden.

als dat je armen op dit moment zijn dan denk ik dat je ons te vrijgevig inschatik had vandaag een korte broek en een shirt aan, bitches mirin om mijn triceps (een 4/10 dbb triceps)

als dat je armen op dit moment zijn dan denk ik dat je ons te vrijgevig inschat
[Link niet meer beschikbaar]

nou angelus ik ga anders wel straks naar de sportschool, petje af voor mezelf. maar je doet me verdriet aan met dit soort opmerkingen.

word een beest zodat ik geen opmerkingen meer kan maken dan![]()

Heel de dag 25 graden hier in Belgenland. Zalig weertje.![]()

was dit maar 25 graden? ben ik ff blij dat ik niet in NL woon, ging al dood![]()
was dit maar 25 graden? ben ik ff blij dat ik niet in NL woon, ging al dood![]()
niet
Veel te warm voor een normale werkdag! Nu ik er over nadenk. Het was waarschijnlijk wel warmer tussen 11 en 2. Ik stond nog maar een minuut buiten en ik was al aan het zweten. Heerlijk weertje om in kostuum te gaan werken.het is nog altijd 31 graden hier in het Noord-Waasland. Komt ms omdat ze hier 5km verder al "zeuven" zeggen.

wat voor werk doe jij eigenlijk?Veel te warm voor een normale werkdag! Nu ik er over nadenk. Het was waarschijnlijk wel warmer tussen 11 en 2. Ik stond nog maar een minuut buiten en ik was al aan het zweten. Heerlijk weertje om in kostuum te gaan werken.![]()