- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vul mijn dagen met: dbb, misc, proberen niet in slaap te vallen en vergaderen.
jij bent vandaag dus 2x geweest?
haha, missnukeburn!

ik bedacht deze "grap" en merkte meteen een sterke gelijkenis op met de humor van missnuke. Ik walg van mezelf![]()

ik bedacht deze "grap" en merkte meteen een sterke gelijkenis op met de humor van missnuke. Ik walg van mezelf![]()
Die heeft TOTAAL geen humor , dus vreemd...ik bedacht deze "grap" en merkte meteen een sterke gelijkenis op met de humor van missnuke. Ik walg van mezelf

LOL weet ik , ik typ het en denk hey dat zij zei je netwat ik zei was dan ook niet bijzonder grappig... zie je de link?![]()
SORRY ! 
LOL weet ik , ik typ het en denk hey dat zij zei je netSORRY !
ik ben momenteel BENEN aan het trainen , denk niet echt helder , o wacht.........

Nee gewoon achter me PCsuperdude
op zijn mobieltje tussen de sets door op dbb![]()

Veel te warm voor een normale werkdag! Nu ik er over nadenk. Het was waarschijnlijk wel warmer tussen 11 en 2. Ik stond nog maar een minuut buiten en ik was al aan het zweten. Heerlijk weertje om in kostuum te gaan werken.![]()
Wat een heerlijke dag, Honger als een paard, Heerlijk getraind, geil als een beer.
Life's Good!!