MuscleMeat

Nieuws Waarschuwing voor extreme hitte op woensdag, aanval op warmterecord

trainen is voor homo's

Gaat nog lekker worden van morgen. Werken is zwaar drama nu voor mij. Zweet normaal al snel zelfs als het tegen vriespunt aan zit maar nu pfff

Gvd vanmorgen was mn borst/buik van shirt helemaal doorweekt na 1 opdracht al. Vanaf toen alles in slowmotion gedaan om het op te drogen en droog te houden

Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke dag, Honger als een paard, Heerlijk getraind, geil als een beer.
Life's Good!!

• Topic Starter Topic Starter
Binnen valt het wel mee met de warmte. Zal wel komen omdat de zon niet zo geschenen heeft hier

Heerlijk z'n airco :D

superdude

op zijn mobieltje tussen de sets door op dbb :sd:
Nee gewoon achter me PC :)
een
meter lopen en ik ben in me GYM........

OO dat eten en warm weer , ik heb het juist andersom..
warm is VRETEN(lekker) bij mij, koud is proppen bij mij......

Laatst bewerkt:
Veel te warm voor een normale werkdag! Nu ik er over nadenk. Het was waarschijnlijk wel warmer tussen 11 en 2. Ik stond nog maar een minuut buiten en ik was al aan het zweten. Heerlijk weertje om in kostuum te gaan werken. :rolleyes:

In kostuum? Moet je zo'n hamburger pak aan?

Wat een heerlijke dag, Honger als een paard, Heerlijk getraind, geil als een beer.
Life's Good!!

Ik heb echt problemen met eten als het wam is.

Ik vind het echt ranzig weer. De zon scheen niet eens maar der lucht was t*ring heet en vermengd met uitlaatgassen en hondenpoepgeur, lekkere walm als je buiten komt. En morgen nog warmer...Libido is wel flink omhoog gegaan door de hitte.

Terug
Naar boven