AndroidHealthClinic

Waarschuwing voor extreem weer

nevermind

Ja mensen, zoals hierboven gezien hebben het westen en het oosten van Nederland hier geen last van gehad, midden Nederland dus wel (met een rechte lijn van Friesland naar Oost-Brabant en omstreken, dus kom niet met knmi mong*len dit en dat want jij hebt dus gewoon geluk gehad, Ryu hier woont dus in Zwolle dus heeft minder geluk gehad.

Dus dat ;)

Niks bijzonders hier. Groengrijze lucht, 3 druppels en beetje gerommel:P

Ja mensen, zoals hierboven gezien hebben het westen en het oosten van Nederland hier geen last van gehad, midden Nederland dus wel (met een rechte lijn van Friesland naar Oost-Brabant en omstreken, dus kom niet met knmi mong*len dit en dat want jij hebt dus gewoon geluk gehad, Ryu hier woont dus in Zwolle dus heeft minder geluk gehad.

Dus dat ;)

Gast kom op. die bui boven zwolle is exact dezelfde als boven utrecht, maar dan zelfs de afgezwakte versie....(bijna geen rood meer op de radar)....Je kon em zo volgen op alle beelden. Mensen konden hier gewoon nog met een paraplu rondlopen.....ENORME SCHADE :D:D:D:D

Nou nou, was dit het nu..? Wel k*t als je er doorheen zou moeten fietsen

Het gaat hier heftig te keer in Groningen, Harkstede...Even de laptop uitdoen...

hier in noordbrabant ging het ff flink tekeer

Hier in Amsterdam beetje regen en wat gedonder maar dat was ook alles.:o

Laat maar komen die orkaaaaan!

O hij is al voorbij. Haha wat een lachertje.

hier is het nu extreem aan het onweren heerlijk, kheb alles donker in huis :D

Het onweert hier nu ook al een tijdje. Was vroeg donker vandaag. :p

Hier iss alleen nog wat gerommel

er vallen hier nu hagelstenen zo groot als bowling ballen, ik ga nu de schuil kelder in.

Er is weinig gebeurd hier. Behalve dat het vrij donker werd ,een klein beetje regen en 1 of 2 bliksems gehoord.

Waar blijven die windsnelheden?

Het stormt hier nu aardig hard :)

**** jou jacky...

Ik zit aan de peren-water-ijs!

sorry he maatje...maar kijk dat heb ik dus weer niet gehad ....we waren rond 6 uur terug even eten toen terrasje gedaan nu douchen en dan ga ik stappen whahahaha ...verdomme volgende week weer terug werken.Oja toen ik op terrasje zat werd het donker en onweer en bliksem en regen maar was zo weer gedaan...

Lekker onweer gehad hier :) Beetje afgekoeld! Mooi zo ^^

Wij ook heftige onweer, ik was aan het werk bij de pizzeria en moest bezorgen. Het onweer was zo dichtbij de heletijd flitsen achterelkaar door, op een gegeven moment moest ik bezorgen ergens op een weiland toen scheet ik hem wel in me broek man.

Niks van het weer gemerkt

5 minuten regen -.-

Terug
Naar boven