MuscleMeat

Waarschuwing voor extreem weer

• Topic Starter Topic Starter
hier bliksemt, onweert en regent het (kop van NH), ik zie in de verte echter alweer de opklaringen aankomen.......

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Valt wel mee

achterlijke mong*len met hun weeralarm smiddags nog steeds droog hier

precies, zoals ik al gepost had, niets om een weeralarm voor af te geven. Gewoon een zomer onweers buitje waarschijnlijk.

Het begint nu wel dreigend hard te waaien.

binnen een half uur regent hier denk ik. Lekker afkoelen. Daarna naar de gym

Jezus, het is echt zwart hier!!

Ik ben bang.. :(

bij ons is het net geweest en het is gewoon hilarisch.....wat een kneuzen daar bij de knmi. Beetje regen, beetje onweer en geen zuchtje wind.

GROTE SCHADE DOOR WINDVLAGEN TOT 110KM/H!!!:roflol::roflol::roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
hoogte punt is idd al geweest om half 8 (toen het dus bij utrecht was) waren er 225 ontladingen per minuut en nu zakt het gestaag. Het zijn er nu nog 170 per minuut boven nederland. De zon schijnt hier ook alweer :D

Het is nu bijna 20:00u, en er zijn vanmorgen 3 druppels gevallen.
verder de hele dag iets van 32-35 graden.

heb me regenpak en reddingsboei voor niks meegesleept op me fietsie.

Ja mensen, zoals hierboven gezien hebben het westen en het oosten van Nederland hier geen last van gehad, midden Nederland dus wel (met een rechte lijn van Friesland naar Oost-Brabant en omstreken, dus kom niet met knmi mong*len dit en dat want jij hebt dus gewoon geluk gehad, Ryu hier woont dus in Zwolle dus heeft minder geluk gehad.

Dus dat ;)

Geen zak gebeurt behalve dat m'n band lek ging voor de 4e keer deze week alleen deze keer m'n voorband. Zat op het strand en het ging alleen irritant hard waaien, wel lekkere golven en gezwommen. Jammer geen onweer en harde regen.

Terug
Naar boven