Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lullig als je vandaag een vrije dag genomen hebt vanwege de "extreme hitte." Zit je dan aan 't strand met 18 graden.![]()
Ja lekker achterlijk. We koelen niet voor de vogels.
wat een zeikerds weer met dit weer. een week geleden was het te koud en waar blijft de zomer, nu is het te warm...
Ergste is nog 's avonds op het moment dat het benauwd is en je moet gaan slapen.
Ik zeik alleen als het koud is of als er geen lente komt.
Vind het heerlijk nu, dit weer nog drie maanden onafgebroken met wel af en toe een paar dagen regen tussendoor en dan gewoon herfst in oktober.
---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 11:35 ----------
Ik zit 1e verdieping van een betonnen flat en is bijna niet warm te krijgen, voor mij is dit weer lekker omdat de boel een beetje opwarmt. slaapkamer is nooit warm.
Maak daar bovenste verdieping en een plat dak met de hele dag zon erop van bij mij.
In de zomer niet koel te krijgen / houden en door enkel glas niet warm te krijgen in de winter.
Maar je went eraan.

Ik vind het heerlijk
Hoe warmer hoe beter en het plakken neem ik maar voor lief. Als extra bonus ook nog lekkere vasodilatatie![]()
Zo! U heeft een uitgebreide woordenschat! En wat betekent 'vasodilatatie'?

Zo! U heeft een uitgebreide woordenschat! En wat betekent 'vasodilatatie'?
Ik vind het heerlijk
Hoe warmer hoe beter en het plakken neem ik maar voor lief. Als extra bonus ook nog lekkere vasodilatatie![]()
Of heb je echt de beschikking over een enorme woordenschat of beter gezegd Vocabulaire?Ik vind het ook heerlijk, als het 35 graden is kan ik gewoon prima tegen, op het moment dat het -10 is heb ik er zo een hekel aan.
Ik slaap ook gewoon met de winterdeken op in dit weer
Ergste is nog 's avonds op het moment dat het benauwd is en je moet gaan slapen.
Weer een "moeilijk" woord geleerd vandaag.
Ik heb dat heel sterk als het warm is dat me vaten heerlijk open gaan staan, maar als het koud is lijkt het wel of ze afsluiten, daar heb ik zo een hekel aan want duurt een uur voor ik weer warm ben.
Die Moeilijke woorden, is dat gewoon om een beetje te plagenOf heb je echt de beschikking over een enorme woordenschat of beter gezegd Vocabulaire?

Ik vind het ook heerlijk, als het 35 graden is kan ik gewoon prima tegen, op het moment dat het -10 is heb ik er zo een hekel aan.
Ik slaap ook gewoon met de winterdeken op in dit weer