AndroidHealthClinic

Nieuws Waarschuwing voor extreme hitte op woensdag, aanval op warmterecord

In kostuum? Moet je zo'n hamburger pak aan?
H8clR.gif

Het is een hotdog pak :(

godverpotverdomme wat warm in de sportschool. heb m'n derde setje incline bp 70kg (jaja, ff e-stats tonen) niet eens af kunnen maken doordat het zo warm was + door 1 kg aardappelen van half uur daarvoor in mijn maag :s

godverpotverdomme wat warm in de sportschool. heb m'n derde setje incline bp 70kg (jaja, ff e-stats tonen) niet eens af kunnen maken doordat het zo warm was + door 1 kg aardappelen van half uur daarvoor in mijn maag :s

Hebben ze daar godgloeiendegodverredomme niet eens airco dan?

The good times rond Antalya dat het om 1 uur smiddags 43 graden is, en dit nog steeds meeviel door de lage vochtigheid.

Pussie-temp van 32 is dan echt niks achteraf gezien.

Ik ben dus een p*ssy.

Voor mijzelf is de temperatuur geen probleem, maar ik heb storingsdienst in de sector koel en klimaat techniek. Morgen kan dus een heeele lange dag worden voor mij!!

Als de zon morgen schijnt is de hitte geen probleem, k heb mezelf een vrije dag gegeven dus dan ga ik lekker in de tuin of op t strand liggen:)

In kostuum? Moet je zo'n hamburger pak aan?

Ik heb echt problemen met eten als het wam is.
Same problem, elk jaar weer:rolleyes:
In de winter veel meer honger, zomer veel minder ( ook minder zin in veel dingen )

Maarja schijnt normaal te zijn ( veel vrienden van me hebben hetzelfde ).

Pff die opwarming van de aarde steekt tegen.

Idd man hogere temperaturen als het bijna zomer is, gaat nergens meer over met dat klimaat. Je zou verwachten dat het nu frisser wordt meer nee. Het hele klimaat staat op zijn kop. Tijd voor nog maar eens nieuwe belastingen op petflessen.

Vind het trouwens wel perfect nu met het raam open.

wat een zeikerds weer met dit weer. een week geleden was het te koud en waar blijft de zomer, nu is het te warm...

Niet zo warm als voorspeld.

Buienrader.nl heeft het er zwaar mee zo te zien :roflol: 24 graden hier, warm zat..

10 km verder heeft het al goed geonweerd, hier nog geen druppel gevallen en nog steeds zwoel als de t*ring :(

Bewolkt en 20 graden. Extreme hitte niet uit te houden.

18 graden...pfff niet uit te houden.;)

Terug
Naar boven