Fitness Seller

Nieuws Waarschuwing voor extreme hitte op woensdag, aanval op warmterecord

Volgens GetXXL wel :rolleyes:

Het was overigens pure luiheid > lekker dikke aderen zijn 3 woorden, vasodilatatie is er maar 1.
Same difference.

Dus vasodilatatie heb je ooit ergens opgevangen is blijven hangen en komt op dit moment van pas, en zo heb je dat met meer meer woorden, Grote opslag capaciteit van jouw brein?

ehm...wanneer begint het >? Ik ben al de hele dag aan het wachten op de hitte ???

stukken koeler dan gisteren, k*t weerinsituten

Weersvoorspellingen die niet uitkomen, wat een verrassing. Vind het wel lekker nu, zit zonder t-shirt aan de pc, geen airco of fan en is de perfecte temperatuur.

Weer een "moeilijk" woord geleerd vandaag.
Ik heb dat heel sterk als het warm is dat me vaten heerlijk open gaan staan, maar als het koud is lijkt het wel of ze afsluiten, daar heb ik zo een hekel aan want duurt een uur voor ik weer warm ben.

Die Moeilijke woorden, is dat gewoon om een beetje te plagen :) Of heb je echt de beschikking over een enorme woordenschat of beter gezegd Vocabulaire?
En dat mijnheer, heet vasoconstrictie. Zie je de logica in de woordconstructie?

Zijn dus de superficiale (aan de oppervlakte gelegen) aderen die verwijden bij warmte, en vernauwen bij kou, gezien de functie warmteoverdracht is.

Weersvoorspellingen die niet uitkomen, wat een verrassing. Vind het wel lekker nu, zit zonder t-shirt aan de pc, geen airco of fan en is de perfecte temperatuur.
Woonde jij niet in Miami in de DBB villa? Of komen er te weinig elite members bij de laatste tijd.

zit zonder t-shirt aan de pc
Boner achieved.

no homo
tumblr_m66el4ld8f1rxkh8vo1_400.jpg

Laatst bewerkt:
Out maon..
ze moeten dar echt mee stoppen, kost geld zonde..

ik zie wel wat voor weer het wordt (is)........

En dat mijnheer, heet vasoconstrictie. Zie je de logica in de woordconstructie?

Zijn dus de superficiale (aan de oppervlakte gelegen) aderen die verwijden bij warmte, en vernauwen bij kou, gezien de functie warmteoverdracht is.

Thanks voor de info!
Ja ik zie de logica in de woordconstructie constrictie (to constrict, Engels) en dilatatie (dilatacion), Misschien beide afkomstig uit het latijn?

Er is ook zoiets als de ziekte van Raynaud waarbij je bloedvaten afsluiten wanneer blootgesteld aan kou, soms denk ik wel eens dat ik dat in lichtere vorm heb.

Thanks voor de info!
Ja ik zie de logica in de woordconstructie constrictie (to constrict, Engels) en dilatatie (dilatacion), Misschien beide afkomstig uit het latijn?

Er is ook zoiets als de ziekte van Raynaud waarbij je bloedvaten afsluiten wanneer blootgesteld aan kou, soms denk ik wel eens dat ik dat in lichtere vorm heb.
En vaso(/vessel), allen zijn inderdaad afkomstig uit het Latijn.

ik ben meer van het vasodilatatie met waterijsjes :P

Vind het trouwens raar dat vasoconstriction/dilation hier als "rare termen" worden beschouwd, terwijl deze toch al genoeg op dit forum zijn voorgekomen.

Ik ook. Zullen we cammen T?

You show me yours, I'll show you mine.

pics van je pc T?

Beetje een tegenvaller vandaag, geen zon en ook geen onweer

in de gym zitten zat er niet in, gewoon.zonnebanken altijd makkelijker dan uren in de zon te liggen. dan.naar huis veel kwark,shakes, visfilet en rijstkoeken vreten wel extreem hard aan het zweten

Terug
Naar boven