Fitness Seller

wachttijd bestellingen muscle lab

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het jaren geleden ook meegemaakt met een Duitse site.

4 bestellingen zonder problem en de 5e nooit toegekregen.Bellen en mailen in het Duits natuurlijk want engels verstonden ze niet.

Ze houden u aan het lijntje tot je opgeeft.

Dat ze zo een klant kwijt zijn interesseerd hun blijkbaar niet.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb mn bank ingeschakeld, maar die kunnen waarschijnlijk weinig doen....ik ga ze nog een tijdje stalken en kijken of ik een adres kan vinden

o het zit blijkbaar in engeland:

Bodybuilding Supplements LTD
5 Jupiter House
Aldermaston
Reading
Berkshire
RG7 8NN
Great Britain
Company Nummer: 09338223

Ik hoop dat je het terug kan krijgen man, het zou echt klote voor je zijn :) Wat heb je exact besteld dan wat dit allemaal zo bijzonder maakt?

niks bijzonders, een pot devil's shot....maar wat ik besteld heb maakt toch geen reet uit? ik heb geld betaald en hoor mn shit te krijgen, dat is hoe het hoort te gaan

bovendien heeft het totaal me 53 euro gekost, daar kan ik bijna twee weken boodschappen van halen

Radar, kassa, Peter R, undercover in NL (en Dui), help mn man is klusser, alles inschakelen! Hier komen ze niet zo makkelijk mee weg natuurlijk! TOMME!

niks bijzonders, een pot devil's shot....maar wat ik besteld heb maakt toch geen reet uit? ik heb geld betaald en hoor mn shit te krijgen, dat is hoe het hoort te gaan

bovendien heeft het totaal me 53 euro gekost, daar kan ik bijna twee weken boodschappen van halen

Dan eet je ook niet veel. Wil je voortaan niet meer schelden met ... je weet niet of ik Duits ben !

ja super grappig allemaal

Relax ff gast, ik ben enkel geinteresseerd... Ik snap dat je ongeduldig bent, maar als we sympathie tonen mag je best wel wat relaxter zijn...

ik ben naar omstandigheden vrij relaxt hoor, ik geef gewoon antwoord op je vraag....ik heb zin om een paar moffen te slopen, dus vergeef me als ik me iets grover uitlaat dan normaal

ben echt in staat naar engeland of duitsland te reizen om verhaal te gaan halen, maar ja kosten/baten plaatje he

Wil best een platform geven voor je frustratie maar leden storen zich, terecht, aan je taalgebruik. Dicht dus. Succes ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven