Fitness Seller

Waking Life *XviD* - ScareCrow - SCREENER

Bezoekers in dit topic

den_dimi

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 feb 2004
Dreams. What are they? An escape from reality or reality itself? Waking Life follows the dream(s) of one man and his attempt to find and discern the absolute difference between waking life and the dreamworld. While trying to figure out a way to wake up, he runs into many people on his way; some of which offer one sentence asides on life, others delving deeply into existential questions and life's mysteries. We become the main character. It becomes our dream and our questions being asked and answered. Can we control our dreams? What are they telling us about life? About death? About ourselves and where we come from and where we are going? The film does not answer all these for us. Instead, it inspires us to ask the questions and find the answers ourselves.

[Link niet meer beschikbaar]

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
27 mei 2004
Thnx!

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens. Ik bezorg um na... :)

Alien

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 jun 2003
werkt precies niet meer?

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Hier werkt hij ook niet meer :(

OP
den_dimi

den_dimi

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 feb 2004
Downloading @ max dl speed.. (4mbps)

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
21 okt 2004
hier doet hij het ook niet man.. misschein iets met die spatie te maken? :P

edit: yep.. that's it.. [Link niet meer beschikbaar] gewoon daar klikken en dan right mouse-> save as om hem te downen

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 feb 2003
Ik krijg allleen een groen scherm te zien :(

CRUNC

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 mrt 2006
Screener? Nee dankje.

Cyan

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
Epic bump. Had per toevallig eens gezapt naar kanaal 2, keek eerst 2 min omdat ik onder de indruk was van de grafische sT en voor ik het wist had ik de hele film uitgekeken omdat het thema me aansprak en men verschillende theorien gaf van spraakmakende figuren. Heb maar de laatste halfuur gezien en heb er niks van gesnopen. Topfilm!

Naar boven