Fitness Seller

Wanneer ga je resultaten zien ?

xElize

Novice
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
50kg
Hallo,

Mijn naam is Elize en ik ben nieuw hier,
Ik ben nu een week bezig met fitnissen ik wil graag mijn gluten,buik en benen trainen.
Ik heb binnenkort een afspraak met mijn fitniss instructeur om een trrainschema te maken.
Maar wat ik heel graag wil weten is hoe vaak je moet sporten en hoe snel ga je dan resultaten zien?
Ik snap dat je geen strak lichaam hebt in 1 maand maar hoevaak zou je moeten trainen ( redelijk aantal ) in 1 week om een beetje snel aan resultaten te komen.
Ik drink 2 x per dag een Whey perfection shake en ik gebruik pre-workout.

Ik hoop hier wat meer advies over te krijgen, graag reactie's van vrouwen.

Mvg.:)

Ben geen vrouw maar ik denk dat 3x per week ongeveer goed is voor jou.
Na hoelang je resultaat gaat zien hangt af van je voeding en trainings-intensiteit volgens mij.

Voeding is belangrijk. Als dat niet goed is kun je trainen wat je wilt maar krijg je niet resultaat wat je wilt. Dus met 2x per dag die shake erbij gaat het niet lukken.

Rest van je lichaam wil je niet trainen?

Je kan beter eerst je voeding in orde krijg. Voordat je shakes gaat doen. Niet dat shakes slecht zijn maar misschien heb je die helemaal niet nodig en krijg je al genoeg eiwitten binnen uit je voeding.

Resultaten hangt van zoveel af is niet te zeggen.

al heel snel. Zag na 2 weken all best veel progressie

Je lichaam wordt strak van een dieet (resulterend in een lager vetpercentage). Trainen helpt ook wel, maar "you can't out-train a bad diet".

voor vrouwen gaat spieren opbouwen iets van 4x zo langzaam als een man..en al helemaal als je ook nog in een calorisch onderschot gaat zitten.

maargoed ik zou full body 3x per week doen of een upper lower.

zwaar en diep squatten voor die glutes(voor een vrouw is een lichaamsgewicht of hoger squat respectabel)

Hallo,

Mijn naam is Elize en ik ben nieuw hier,
Ik ben nu een week bezig met fitnissen ik wil graag mijn gluten,buik en benen trainen.
Ik heb binnenkort een afspraak met mijn fitniss instructeur om een trrainschema te maken.
Maar wat ik heel graag wil weten is hoe vaak je moet sporten en hoe snel ga je dan resultaten zien?
Ik snap dat je geen strak lichaam hebt in 1 maand maar hoevaak zou je moeten trainen ( redelijk aantal ) in 1 week om een beetje snel aan resultaten te komen.
Ik drink 2 x per dag een Whey perfection shake en ik gebruik pre-workout.

Ik hoop hier wat meer advies over te krijgen, graag reactie's van vrouwen.

Mvg.:)

Dit is de hamvraag voor iedere beginner: wanneer krijg je resultaten te zien. Met 2 x per dag een Whey perfection shake drinken kom je er niet bij. Je moet daarnaast ook goed eten, voldoende calorieën voor energie en weinig vet.

Je kunt een schema maken dat je wekelijks 3 a 4 keer alle spiergroepen traint. Het beste is om ook een vriendin mee te nemen om elkaar te helpen bij oefeningen. En pas vooral op overbelasting van je spieren. Bouw het niveau rustig op.

Zorg dat je vooral plezier hebt in wat je doet en doe het goed. Resultaat komt dan vanzelf

Als je het tegenovergestelde doet van wat je fitnessinstructeur je zegt dan kan het aardig snel gaan.

Terug
Naar boven