AndroidHealthClinic

Wanneer ga jij beginnen met cutten?

Wanneer ga jij beginnen met cutten?


  • Totaal stemmers
    257
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet, eerst mn 15 kg verloren vvm eraan.
 
Mei. Heb nog nooit gecut, dus ben benieuwd. dr kan weinig van af, maar net ff die abs wat zichtbaarder. mooiboy jwz.
 
April, heb ik redelijk de tijd voor de zomer zodat ik niet diep hoef te cutten en zo min mogelijk spierverlies lijd.
Doel is 10-12% sta nu rond de 16%.
 
Als de eerste echt mooie lente dag valt met zon en warmte, er hoeft niet veel af en wil op 8,1 procent zitten, vanaf de 11 kost me dat zo'n 3 weken. Maar als ik een beter lijnen spel kan krijgen op 9 procent ofzo dan blijf ik daar.

Het enige nare van cutten vind ik continue die kale droge bruine, en later witte rijst, maar dat als enige carbbron met een shitload aan groente en fruit en voornamelijk vis eieren en kip geeft wel een god-like shape met insnijdingen tussen de spieren.
 
Half april denk ik .Wordt mijn eerste cut.
 
nu 4 weekjes cut, dat het vocht wat weg trekt ( te wijten aan het zout :p ) en de definitie komt dan nog een 10weekjes clean bulk.
 
In December al begonnen, heerlijk die pepernoten ea varkensvoer etende massa confronteren met zelfdiscipline. Half februari klaar en dan lekker vorm vasthouden t/m de zomer.
 
Wanneer ik last van mn vet krijg, merk dat ik niet al te veel vet aankom op +500 kcal boven onderhoud dus ben tevreden.
 
In mei ongeveer, tot die tijd gewoon cleanbulken. :)
 
wanneer ik me onzeker ga voelen
 
Ik schat rond april, heb nog nooit gecut dus gaat ff uitzoeken worden hoe ik reageer.
 
In maart of april.


Ik zit op zo'n 16 procent. Ik wil naar de 12. Hoeveel verlies je ongeveer per week met op onderhoud eten en cardio extra

1,78 bij 77kilo ben ik nu, verwacht dat ik net voor de cut zo'n 80/82 kilo ben.
 
Midden april, tegen dan sta ik misschien wel op 20% en zal het hoog tijd worden om te cutten :D
 
Ik ga kijken of ik een heel jaar zonder cutten af kan...
 
vanaf begin april

van 15% naar 10%
 
Begin maart, ik heb m'n tijd zeker nodig om te cutten :p
 
4 maanden geleden :) maar het schiet niet op dus ik ben maar strongman gaan doen en ik denk dat ik maar door bulk naar de 170kg :thumbs:
 
Ik denk niet dat ik ga cutten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven