Fitness Seller

Wanneer ga jij beginnen met cutten?

Wanneer ga jij beginnen met cutten?


  • Totaal stemmers
    257
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik probeer het hele jaar door te cutten, al lukt dat amper.. :headbang:

Probeer nu in ieder geval 4x per week 400 kcalorien aan het einde van de training te pakken, ongeacht wat ik in het weekend ook doe. Want daar wringt de schoen, het lukt me gewoonweg niet om 'clean' te blijven in het weekend.
 
Ik probeer het hele jaar door te cutten, al lukt dat amper.. :headbang:

Probeer nu in ieder geval 4x per week 400 kcalorien aan het einde van de training te pakken, ongeacht wat ik in het weekend ook doe. Want daar wringt de schoen, het lukt me gewoonweg niet om 'clean' te blijven in het weekend.

Ga dan gewoon voor massa. Als je toch niet afvalt kun je net zo goed gaan bulken totdat je wel een keer de discipline hebt om af te vallen.
 
Ik ben inmiddels al aan het cutten :)
 
Ben nog steeds aan het uitstellen. Voorbereidingen treffen, geen zin in. Nuja alsik in maart begin kan het ook nog best.
 
vorige week begonnen
 
Ik denk eind mei begin juni, nog even mijn verjaardag vieren met wat alcoholspectakel, en dan 2 maandjes bikkelen.
 
Zit nu in een clean bulk. Halverwege april wordt er weer gebikkeld. Ben wel blij dat ik nu eens van niet zo heel ver hoef te komen. Ideaal. Hopelijk is het dan ook makkelijk om dat lagere percentage te behouden.
 
Zodra ik 87kg weeg.
Zal ergens half/ein mei zijn/worden.
Ik doe het cleanbulken mondjesmaat, zodat ik niet gek veel vet hoef kwijt te spelen tijdens de cut, en ik op 6-8 weken op 8/9% sta.
 
Ik cut nu al (als er geen ijs ligt) omdat de lage temperaturen buiten voor extra vetverbranding zorgen dan kan ik het feestspek eraf helpen :).
 
ondertussen 20 dagen degelijk bezig, al zaten er 3-4 foute dagen bij. Toch al 6-7kg kwijt, vocht en maag/darminhoud is natuurlijk inbegrepen, broeken zitten al een pak lossen, en taille is van 96 naar 88,5cm gegaan.

Nu op het Realgains real fat loss-dieet sinds gisteren met wat endrine voor de avond-munchies.
 
Laatst bewerkt:
1april wil ik gaan cutten word tevens me eerste keer,wil low carb met cardio gaan doen, met om de vier dagen een refeed dag.
Maar zal me eerst nog goed in gaan inlezen, ivm gebrek aan kennis.
 
Ben sinds een week bezig, nu op 19 % wil door tot 10 a 12
 
Haha, zie nu dat ik hier een tijd geleden op 'maart' heb gestemd. Heb ondertussen de planning aangepast en ben van plan 1 mei te beginnen :D
 
April-Mei hangt er vanaf hoe we begin april eruit zien :)
 
juni, omdat ik eerst nog wat spiermassa wil aanzetten blijkbaar doe ik het dit jaar minder als vorig jaar want weeg nog steeds het zelfde en zo te zien is mijn vet% ook het zelfde
 
in april moet er toch wel een transformatie plaats gaan vinden.
 
im mei want dan leggen alle vogoltjus een ei :rolleyes:, maar dan wel als ik ong 90kg weeg he ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven