AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Zijn de Gyms al weer open in Lockdownland?

Net terug van de gym, goed pomp sessietje gehad.

200.gif
arnold schwarzenegger vintage GIF by Okkult Motion Pictures

Bijlagen

• 200.gif
    200.gif
    315,2 KB · Weergaven: 6
Momenteel liggen er 3 in Duitsland, dat zal niet uit luxe zijn, het zou het verschil van 3 kunnen verklaren.

Volgens mij zijn de laatste cijfers:
IC 378 (395),
1435 (1497)

Tussen haakjes van gisteren, dus het daalt nog steeds, wel steeds langzamer.

Niet slecht, als het werkelijk aantal besmettingen ergens tussen de 100.000 en eerder 200.000 ligt van mensen die geen reden hebben om zich te laten testen. Dan ben je in maart helemaal klaar.
In 2020 mocht je "het is maar een griepje" nog niet roepen, maar nu komt het toch wel heel erg bij in de buurt.

Niet slecht, als het werkelijk aantal besmettingen ergens tussen de 100.000 en eerder 200.000 ligt van mensen die geen reden hebben om zich te laten testen. Dan ben je in maart helemaal klaar.
In 2020 mocht je "het is maar een griepje" nog niet roepen, maar nu komt het toch wel heel erg bij in de buurt.
Lijkt me een mooi vooruitzicht, maar zelf hoop ik dat er eerder al wat versoepelingen komen. :p

Levert als werkgever echt hoop administratie op mbt pensioen/verz./ etc etc. Moeite niet waard.

Laatst bewerkt:

Sport op afspraak
Sport op afspraak werkte goed bij mijn gym kon 60 man per “tijdsblok” sporten dus zat nooit vol.

Gyms sluiten om 17.00 is weer mensen blij maken met niets, aangezien de overheid soms vergeet dat er ook mensen zijn die werken.

Sport op afspraak

Ben benieuwd wat sport op afspraak is. Bedoelen ze weer reserveren met een maximum aantal bezoekers? Zal allemaal nog wel wandelgangenpraat zijn. Ben benieuwd wat er straks concreet uitkomt. Ongetwijfeld lekt er de rest van de dag meer uit.

Terug
Naar boven