RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn de Gyms al weer open in Lockdownland?
Net terug van de gym, goed pomp sessietje gehad.
![]()
![]()

Momenteel liggen er 3 in Duitsland, dat zal niet uit luxe zijn, het zou het verschil van 3 kunnen verklaren.
Volgens mij zijn de laatste cijfers:
IC 378 (395),
1435 (1497)
Tussen haakjes van gisteren, dus het daalt nog steeds, wel steeds langzamer.
Lijkt me een mooi vooruitzicht, maar zelf hoop ik dat er eerder al wat versoepelingen komen.Niet slecht, als het werkelijk aantal besmettingen ergens tussen de 100.000 en eerder 200.000 ligt van mensen die geen reden hebben om zich te laten testen. Dan ben je in maart helemaal klaar.
In 2020 mocht je "het is maar een griepje" nog niet roepen, maar nu komt het toch wel heel erg bij in de buurt.

Zijn de verplaatst naar Duitsland, of zijn het Nederlanders die bijv. in Duitsland wonen?Momenteel liggen er 3 in Duitsland, dat zal niet uit luxe zijn, het zou het verschil van 3 kunnen verklaren.
Een sportschool is toch een bedrijf?

Een sportschool in een sportschool mag dus wel?
Als de sportschool ons dan allemaal in dienst neemt, dan mag het.
Al geprobeerd willen ze hier niet doen 😔stage ook niet schoonmaker ook nietAls de sportschool ons dan allemaal in dienst neemt, dan mag het.
Is dat niet mogelijk als vrijwilliger oid?Als de sportschool ons dan allemaal in dienst neemt, dan mag het.
Vraag of je moeder belt, dat schijnt te helpen.Al geprobeerd willen ze hier niet doen 😔stage ook niet schoonmaker ook niet

Toch niet echt joh halve tammeLevert als werkgever echt hoop administratie op betrekking op pensioen/verz./ etc etc. Moeite niet waard.
Nice!Voor wie in t noorden woont en een dag wil trainen. As zaterdag open.
https://www.instagram.com/p/CYpC9O2LkSJ/?utm_medium=copy_link

Sport op afspraak werkte goed bij mijn gym kon 60 man per “tijdsblok” sporten dus zat nooit vol.![]()
Haagse bronnen: onderwijs weer open, meer ruimte voor sport en winkelen op afspraak
Ook het hoger onderwijs en het mbo mogen weer fysiek lesgeven. Er komt bovendien meer ruimte voor sport. De detailhandel kan weer voorzichtig open door winkelen op afspraak mogelijk maken. Volgens…www.telegraaf.nl
Sport op afspraak
![]()
Haagse bronnen: onderwijs weer open, meer ruimte voor sport en winkelen op afspraak
Ook het hoger onderwijs en het mbo mogen weer fysiek lesgeven. Er komt bovendien meer ruimte voor sport. De detailhandel kan weer voorzichtig open door winkelen op afspraak mogelijk maken. Volgens…www.telegraaf.nl
Sport op afspraak