MuscleMeat

Wanneer mag je weer zonnen na roaccutane?

firedsoul

Competitive Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m83
Hey mensen , ik ben destijds gestopt met roaccutane ik vroeg me af wanneer ik weer zou mogen zonnen om bruin te worden.. sinds het zo mooi weer is :).

Ik zou toch wel drie weken wachten!

Ik ben nu drie weken gestopt en heb afgelopen weekeinde een lekker kleurtje opgelopen! Toch niet te lang in de zon gezeten hoor!
Vorige week hoefde ik dat nog niet te doen, kreeg ik gelijk zonneallergie.

Het licht ook wel een beetje aan je huidtype Firedsoul, jij hebt rood haar toch?! Dan heb je waarschijnlijk een licht huidtype en zou ik erg voorzichtig zijn aangezien je een erg dunne huid hebt na de kuur?

Hoe lang heb je gekuurd en met hoeveel?

• Topic Starter Topic Starter
spirosz zei:
Ik zou toch wel drie weken wachten!

Ik ben nu drie weken gestopt en heb afgelopen weekeinde een lekker kleurtje opgelopen! Toch niet te lang in de zon gezeten hoor!
Vorige week hoefde ik dat nog niet te doen, kreeg ik gelijk zonneallergie.

Het licht ook wel een beetje aan je huidtype Firedsoul, jij hebt rood haar toch?! Dan heb je waarschijnlijk een licht huidtype en zou ik erg voorzichtig zijn aangezien je een erg dunne huid hebt na de kuur?

Hoe lang heb je gekuurd en met hoeveel?

Ja heb rood haar en verbrand idd snel meestal , Ik heb 4 maanden met roaccutane gekuurt op 20 mg. Heb nog wel puisten maar ben die roaccutane zat en door het warme weer gecombineerd met roaccutane krijg ik zonneallergie. dus moest ik nu stoppen van me dermatoloog kreeg nu minocycline mee mja. Vraag me af of je met minocycline ook al niet mag zonnen :scratch:.

20 mg is trouwens niet zo veel voor jou gewicht!

Vraag het ander even aan de dermatoloog!

heeft het wel effect gehad die roa?

firedsoul zei:
Ja heb rood haar en verbrand idd snel meestal , Ik heb 4 maanden met roaccutane gekuurt op 20 mg. Heb nog wel puisten maar ben die roaccutane zat en door het warme weer gecombineerd met roaccutane krijg ik zonneallergie. dus moest ik nu stoppen van me dermatoloog kreeg nu minocycline mee mja. Vraag me af of je met minocycline ook al niet mag zonnen :scratch:.

minocycline heb ik net achter de rug(net week klaar), werkte voor geen meter bij mij.
maar ik kon er wel mee onder de zonnebank/de zon in.

• Topic Starter Topic Starter
Sinlath zei:
minocycline heb ik net achter de rug(net week klaar), werkte voor geen meter bij mij.
maar ik kon er wel mee onder de zonnebank/de zon in.

thanks voor de tip weet ik dat ook weer :) , zal je me aanraden het uberhaupt te nemen?

Terug
Naar boven