Fitness Seller

Wanneer meeste ''gains verlies"" (als je verliest)

Maar dan is de vraag kun je op je natty limiet nog groter worden op het oog maar niet in gewicht? Bijv ik ben 179/180 bij 82kg bij een vp van 9a10%. Is het mogelijk om dan groter te worden en wel vp en gewicht gelijk te blijven? Of is dat theoretisch gezien onmogelijk?
Ik denk inderdaad wel iets. Je hebt wel zoiets als "mature muscle".
Zo zie je toch vaak dat de top gasten die nog jong zijn, zeg 25, het met dezelfde massa en vp niet op kunnen nemen tegen de 30+ olympia gasten.
Terwijl ze 5 of 10 jaar later met dezelfde stats een stuk harder en groter ogen.

Hangt veel van genen af. Ik denk namelijk wel dat ik bijna op mijn natty limiet zit en ben "maar" 178 bij 85kg 12%

Oke want heb iemand op insta voorbij zien komen die op 1.81 zaten en hij zij dat hij 81 kg was bij 9% en die was toch echt wel een beer. Maargoed wat ze zeggen hoeft niet waar te zijn

Ik denk inderdaad wel iets. Je hebt wel zoiets als "mature muscle".
Zo zie je toch vaak dat de top gasten die nog jong zijn, zeg 25, het met dezelfde massa en vp niet op kunnen nemen tegen de 30+ olympia gasten.
Terwijl ze 5 of 10 jaar later met dezelfde stats een stuk harder en groter ogen.

Ja precies ik wil zelf eigenlijk ook wel rond de 80/85 blijven maar dan wel met een ziek fysiek indien mogelijk. Dan is het ook allemaal makkelijker te behouden als je niet on bent

Oke want heb iemand op insta voorbij zien komen die op 1.81 zaten en hij zij dat hij 81 kg was bij 9% en die was toch echt wel een beer. Maargoed wat ze zeggen hoeft niet waar te zijn
Kan aan een hoop andere factoren liggen ook.
Je had gasten als Shawn Ray die 105kg wogen onstage en mensen dwarfden van 125kg ofzo. Voornamelijk vanwege easthetics, smalle waist, aanhechtingen etc...

Kan aan een hoop andere factoren liggen ook.
Je had gasten als Shawn Ray die 105kg wogen onstage en mensen dwarfden van 125kg ofzo. Voornamelijk vanwege easthetics, smalle waist, aanhechtingen etc...

Okee zal zo eens even opzoeken. Ben eigenlijk wel benieuwd naar.

Hangt veel van genen af. Ik denk namelijk wel dat ik bijna op mijn natty limiet zit en ben "maar" 178 bij 85kg 12%

Ben ik het niet mee eens. Je lengte in centimeters min 100 is bij lange na niet je natuurlijke max. Ik vind zelfs dat lengte in cm min 100 op 10% vet het minimale is waarmee je begint met kuren :o

Ja dat snap ik maargoeed wil rond de 80/85kg blijven met een goed fysiek. Dus vandaar die vraag

Ik was precies hetzelfde, gooide er alleen maar cut kuurtjes in.. Moet wel zeggen dat het me trage maar goede prestaties heeft gegeven. Uiteindelijk als je je doel hebt bereikt denk je toch zoiets van Heyy daar kunnen nog wel wat kilo's bij :)

Terug
Naar boven