AndroidHealthClinic

Wanneer valt Amerika Noord-Korea binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
En Iran?

Stel dat ww3 losbarst, hoe zit het dan met ons BB-ers? Hoe komen we nog aan kwark en kipfilét? :(

Ik maak me zorgen..

Amerika zal niet binnen vallen denk ik ,eerder van op afstand (zee) wat proberen. Europa zal er toch niet veel last hebben denk ik dan.

Ik ben ook benieuwd wat voor maatregelen ze gaan nemen.

Ik denk niet dat dat snel zal gebeuren. Irak, het beste vb; is een ramp. Bush wil niet toegeven dat hij fout was en moet de klus nu maar afklaren... Ondertussen krijgt zn beleid bakken kritiek want zn oorlogje kost bakken geld. Amerikaanse ouders verliezen hun zonen voor een oorlog die uiteindelijk niet nodig was

Ach als Noord-Korea niet begint te nuken, is er wel weer een ander achtergesteld land dat dat in de toekomst gaat doen.

Op de dag dat de mensheid 'leiders' begon aan te stellen, heeft het zn eigen doodvonnis al getekend.

Niet iedereen kan evengoed met macht omgaan.

Geen idee. Maar wie is er eigenlijk de smeerlap? Noord Korea omdat ze ook kernwapens willen? Terwijl Amerika die allang heeft. Maar Noord Korea mag deze niet? Bush is gewoon een sukkel. En nee ik keur het niet goed, dat Noord Korea kernwapens heeft, maar waarom zou Amerika deze wel mogen en zij niet?

Er gaat toch niets gebeuren joh, niemand riskeert een 3e WW. Wie dat wel doet moet meteen afgeschoten worden zonder pardon.

Er gaat toch niets gebeuren joh, niemand riskeert een 3e WW. Wie dat wel doet moet meteen afgeschoten worden zonder pardon.

En als Amerika dat doet? Ben ik benieuwd wat de Russen gaan doen; waarschijnlijk gezellig met de Koreanen praten...Samen zullen ze toch best sterk staan tegenover Amerika.
Maar als dat zo is zal WW 3 snel komen ben ik bang:no:

Geen idee. Maar wie is er eigenlijk de smeerlap? Noord Korea omdat ze ook kernwapens willen? Terwijl Amerika die allang heeft. Maar Noord Korea mag deze niet? Bush is gewoon een sukkel. En nee ik keur het niet goed, dat Noord Korea kernwapens heeft, maar waarom zou Amerika deze wel mogen en zij niet?
Leer eerst eens wat over Noord Korea zou ik zeggen, democratische landen zijn wel wat anders, anders zou Frankrijk het ook niet mogen en dat mogen ze dus wel. Heel de wereld is overigens tegen het gedrag van N-K, dus dat anti Amerikanisme is niet echt logisch.

van mij mogen ze die stalinistische dictatuur nog liever vandaag als morgen aanvallen, maar zie het voorlopig nog niet gebeuren.

zal niet gauw gebeuren denk ik:D

"the war on terrorism" kost amerika nu al bakken met geld...en om niet te vergeten aardig wat amerikaanse mensenlevens

No way dat de VS uberhaupt iets in millitair opzicht aandruft tegen NK.

NK heeft al een leger van 1,2 miljoen manschappen plus er staat een shitload aan artillerie op Seoul gericht. Genoeg om Seoul binnen 10 minuten van de kaart te vegen.

Tel daarbij op dat NK op zo'n moment er alles aan zal doen om zowel de rest van ZK als Japan te raken met alles wat ze hebben en dan kom je al snel tot de conclusie dat militair ingrijpen geen optie is @ the moment.

• Topic Starter Topic Starter
No way dat de VS uberhaupt iets in millitair opzicht aandruft tegen NK.

NK heeft al een leger van 1,2 miljoen manschappen plus er staat een shitload aan artillerie op Seoul gericht. Genoeg om Seoul binnen 10 minuten van de kaart te vegen.

Tel daarbij op dat NK op zo'n moment er alles aan zal doen om zowel de rest van ZK als Japan te raken met alles wat ze hebben en dan kom je al snel tot de conclusie dat militair ingrijpen geen optie is @ the moment.
Ze hebben het in principe dus al te ver laten komen, ik zou zeggen stoppen voordat het nog erger wordt. Wat nou als NK dalijk kernwapens heeft dan durft geen een land meer actie te ondernemen omdat ze bang zijn een raket tegen zich te krijgen.

wat als amerika ze nou ff gewoon allemaal platnuked die spleetk*tjes daro!

Maak je geen druk bro. Kim wil met ijzeren vuist regeren en met een kerenwapen achter de hand een invasie van buitenaf zo veel mogelijk uitsluiten. Het is puur om in de macht te blijven en Noord-Korea zal nooit een kernwapen als eerste gebruiken, want dat kost Kim de kop en die bom is juist ontwikkeld om in de macht te blijven. De wereld zal nu nog weinig kunnen doen aan de schending van mensenrechten daar. :( In Noord-Korea heerst geen religie gelukkig.

Een vèèl groter gevaar is Iran, die zal dit zien als een vrijbrief om door te gaan met zijn verrijkingsprogramma. Sancties zouden per 31 Augustus genomen worden door de Vn-veiligheidsraad. Tevergeefs, Iran kan met z'n olie en onuitputtelijke geldstromen en de olievooraad in handen nu binnenlands een kernbom ontwikkelen, ze hebben alle centrifuges en wij Wrsterlingen zijn afhankelijk van hun olie. Ook de States.

Het Moslim fundementalisme heerst daar volop en Ahmadinejad en z'n regime voed terroristen. Ze verdienen zo ontzettend veel geld dat ze in de hele wereld betrokken zijn bij welke handel dan ook. Handelsbetrekkingen stopzetten is dan ook onmogelijk. Anders wordt olie onbetaalbaar.

Hun extremiste kent geen grenzen, barbaarse executies en martelingen, de Iraanse oppositie zou v/d zwarte lijst moeten worden gehaald zodat die het regime zelf omver kunnen kegelen.

Iraans Nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven