Fitness Seller

Wanneer valt Amerika Noord-Korea binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat beginnen ze nog niet.
Ze hebben al te veel soldaten in Afghanistan en Irak.
En noord-Korea is niet direct een groot gevaar.
NK weet als ze hun atoombometje gebruiken dat ze terug naar de stenen tijdperk worden gebombadeert.

Ze hebben het in principe dus al te ver laten komen, ik zou zeggen stoppen voordat het nog erger wordt.

Tja, de grondstoffen zijn gekocht van Europese bedrijven en zelfs Nederland heeft eraan meegewerkt. Wij hadden scherper moeten zijn en het nooit zover laten komen. Er zijn illegale miljarden contracten afgesloten.

En in Irak zal Amerika er goed naast met hun bewering dat er massavernietigingswapens aanwezig waren, als een land nu zegt vreedzame bedoelingen te hebben, hebben de States hun kans verspeeld voor de wereldopinie.

Verder heeft NK geen raket om die kernkop ook maar in buurt van Europa te planten.

Precies, die zips daar kunnen dat ding nog niet eens over hun eigen grens knallen, dus vooralsnog hebben ze er alleen zichzelf mee.

Noord-Korea klaar voor confrontatie

Noord-Korea klaar voor confrontatie

Noord-Korea zegt klaar te zijn voor zowel een vreedzame dialoog als een militaire confrontatie.

Gedwongen
"We zijn gedwongen om te bewijzen dat we nucleaire wapens hebben, vanwege de toenemende dreiging van de VS", staat in een eerste officiële verklaring van Noord-Korea sinds het land maandag een kernproef uitvoerde.

Oorlogsverklaring
De Noord-Koreanen zien de druk die de Amerikanen op hen uitvoeren als een oorlogsverklaring. De VS heeft zware sancties opgelegd aan Noord-Korea.

De oorlog zal wel spoedig komen Bush heeft al gezegd dat ze absoluut niet willen onderhandelen met Noord Korea.

Wanneer zodadelijk de oorlog uitbreekt dan is het ook wel een beetje de schuld van Amerika want ze willen niet onderhandelen.

ik vind dat het tijd wordt handtekeningen in te zamelen om muscletech een ondergrondse bodybuilding bunker te laten bouwen in nederland.. met allemaal prachtige relatief domme fitnessmodelletjes, grote gratis shake- en voedselbars en hardcore gyms in een prachtig natuurgebied waar alle apotheken je voorzien van jouw drugs naar keuze..

hmmm tog ma ff niet aanmelden voor de landmacht dan? :rolleyes:

Ik hoorde trouwens gisteren op het nieuws dat het helemaal niet zeker is of het nu wel echt een atoombom was die ze tot ontploffing gebracht hadden. Veel wetenschappers denken dat het gewoon een grote bom betreft - geen atoombom-

No way dat de VS uberhaupt iets in millitair opzicht aandruft tegen NK.

NK heeft al een leger van 1,2 miljoen manschappen plus er staat een shitload aan artillerie op Seoul gericht. Genoeg om Seoul binnen 10 minuten van de kaart te vegen.

Tel daarbij op dat NK op zo'n moment er alles aan zal doen om zowel de rest van ZK als Japan te raken met alles wat ze hebben en dan kom je al snel tot de conclusie dat militair ingrijpen geen optie is @ the moment.

het N. koreaanse leger stelt geen ruk voor, tevens zal Z.korea ook meevechten met de US en die hebbe ook langs de hele grens een leger opgebouwd. Dan heb ik het nog niet over het dozijn Boomer Onderzeeers die nu al voor de kust van N.korea liggen. Er is ook zeker al lang en breed een aanvalsplan mocht dat nodig zijn. Het is alleen idd logistiek klote om manschappen en materieel vrij te maken en naar Z.korea te versturen. Ik denk dat bush aan het balen is dat zijn ambsttermijn van 8 jaar bijna vertreken is en dat ie moet moven over een tijdje, anders had ie de ''varkentjes'' N.korea en Iran echt wel gewassen.

Er zal NIETS gebeuren, De VN is een belachelijke geldverslindende organisatie, de russen en chinezen zijn dikke maatjes en europa is ook een lachertje bij elkaar. De VS heeft andere verantwoordelijkheden op dit moment.

het N. koreaanse leger stelt geen ruk voor, tevens zal Z.korea ook meevechten met de US en die hebbe ook langs de hele grens een leger opgebouwd. Dan heb ik het nog niet over het dozijn Boomer Onderzeeers die nu al voor de kust van N.korea liggen. Er is ook zeker al lang en breed een aanvalsplan mocht dat nodig zijn. Het is alleen idd logistiek klote om manschappen en materieel vrij te maken en naar Z.korea te versturen. Ik denk dat bush aan het balen is dat zijn ambsttermijn van 8 jaar bijna vertreken is en dat ie moet moven over een tijdje, anders had ie de ''varkentjes'' N.korea en Iran echt wel gewassen.

In uitzonderinggevallen mag hij blijven zitten.

Volgens mij zoals bij een derde wereld oorlog.

Houston, je hebt volgens mij echt een wereldoorlog 3 fetisjisme.

wat is de definitie van wereldoorlog? lijkt me goed om daar eens over na te denken.

Ik zal je eerlijk vertellen dat ik dat niet echt weet.

Leer eerst eens wat over Noord Korea zou ik zeggen, democratische landen zijn wel wat anders, anders zou Frankrijk het ook niet mogen en dat mogen ze dus wel. Heel de wereld is overigens tegen het gedrag van N-K, dus dat anti Amerikanisme is niet echt logisch.

BEN JIJ VERGETEN DAT AMERIKA HET ENIGSE LAND WAS DIE EEN NUCLEAIRE BOM HEEFT GEBRUIKT ?! TWEE ZELF!!!!!!!! OP BURGERS!!!!!!!!!!!!!!

No way dat de VS uberhaupt iets in millitair opzicht aandruft tegen NK.

NK heeft al een leger van 1,2 miljoen manschappen plus er staat een shitload aan artillerie op Seoul gericht. Genoeg om Seoul binnen 10 minuten van de kaart te vegen.

Tel daarbij op dat NK op zo'n moment er alles aan zal doen om zowel de rest van ZK als Japan te raken met alles wat ze hebben en dan kom je al snel tot de conclusie dat militair ingrijpen geen optie is @ the moment.

Idd, Bush doet het in zijn broek als hij Noord-Korea hoort.

Atoombommen zijn gay, ik mag aannemen dat georgde W. dat ook doorheeft, anders had hij mij allang gebeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven