MuscleBear
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben het in principe dus al te ver laten komen, ik zou zeggen stoppen voordat het nog erger wordt.
No way dat de VS uberhaupt iets in millitair opzicht aandruft tegen NK.
NK heeft al een leger van 1,2 miljoen manschappen plus er staat een shitload aan artillerie op Seoul gericht. Genoeg om Seoul binnen 10 minuten van de kaart te vegen.
Tel daarbij op dat NK op zo'n moment er alles aan zal doen om zowel de rest van ZK als Japan te raken met alles wat ze hebben en dan kom je al snel tot de conclusie dat militair ingrijpen geen optie is @ the moment.
het N. koreaanse leger stelt geen ruk voor, tevens zal Z.korea ook meevechten met de US en die hebbe ook langs de hele grens een leger opgebouwd. Dan heb ik het nog niet over het dozijn Boomer Onderzeeers die nu al voor de kust van N.korea liggen. Er is ook zeker al lang en breed een aanvalsplan mocht dat nodig zijn. Het is alleen idd logistiek klote om manschappen en materieel vrij te maken en naar Z.korea te versturen. Ik denk dat bush aan het balen is dat zijn ambsttermijn van 8 jaar bijna vertreken is en dat ie moet moven over een tijdje, anders had ie de ''varkentjes'' N.korea en Iran echt wel gewassen.
Houston, je hebt volgens mij echt een wereldoorlog 3 fetisjisme.
Leer eerst eens wat over Noord Korea zou ik zeggen, democratische landen zijn wel wat anders, anders zou Frankrijk het ook niet mogen en dat mogen ze dus wel. Heel de wereld is overigens tegen het gedrag van N-K, dus dat anti Amerikanisme is niet echt logisch.
wat als amerika ze nou ff gewoon allemaal platnuked die spleetk*tjes daro!
No way dat de VS uberhaupt iets in millitair opzicht aandruft tegen NK.
NK heeft al een leger van 1,2 miljoen manschappen plus er staat een shitload aan artillerie op Seoul gericht. Genoeg om Seoul binnen 10 minuten van de kaart te vegen.
Tel daarbij op dat NK op zo'n moment er alles aan zal doen om zowel de rest van ZK als Japan te raken met alles wat ze hebben en dan kom je al snel tot de conclusie dat militair ingrijpen geen optie is @ the moment.