Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
opper eens wat tips om door een dood punt te komen met bankdrukken anders?Pascal zei:euh dan doe je toch iets verkeerd hoor...
Maar bij mij was het ook iets langer als een jaartje omdat ik toen ik op 95 zat een schouderblessure kreeg en een maand of 2 niet heb kunnen bankdrukken...
altijd mooi ik zit vast op de 70 die 80 wordt me teveel 
Sport2000 zei:opper eens wat tips om door een dood punt te komen met bankdrukken anders?altijd mooi ik zit vast op de 70 die 80 wordt me teveel
![]()
. En vooral niet te druk maken als het niet lukt, ooit komt de tijd dat jij ook de 100kg omhoog krijgt
.Sport2000 zei:opper eens wat tips om door een dood punt te komen met bankdrukken anders?altijd mooi ik zit vast op de 70 die 80 wordt me teveel
![]()
CQ_Demolisher zei:bij mij op sportschool zie ik gastjes 120 drukken maar die laten de stang 10 cm in de lucht zakken en drukken hem dan weer omhoog![]()

idd, bij de meesten zijn de lats en traps de zwakke spiergroep bij bench-pressCQ_Demolisher zei:zwakke spiergroep vinden, hetzij triceps, voorste schouderkop, borst of lats
in het laatste geval veel rows doen, min of meer het tegenovergestelde van een bench
- archenSport2000 zei:opper eens wat tips om door een dood punt te komen met bankdrukken anders?altijd mooi ik zit vast op de 70 die 80 wordt me teveel
![]()

)