Fitness Seller

Wanneer zag jij VERBETERING toen je begon met trainen?

2 weken is te vroeg, kom over een maandje of 2 nog eens terug.
als je voeding en training en rust inorde is
dan zal je wel wat resultaat zien, niet te snel panikeren, gewoon knallen ;)

M 15j 1m82 60kg -
+
M 15j 1m82 60kg -

Maak iedere maand een foto (of een paar), dan kun je beter vergelijken.

Op 1 januari 2012

Ik herinner mij nog toen ik op mijn 15 jarige leeftijd ging gaan trainen in een hardcore bodybuilders centra, dat ik al gunste spiergroei begon te zien na 2 maand. Ik trainde toen 5x per week en wist toen niks af van traingsschema's of voedingsschema's. :o:p

in de spiegel zal je ook niet veel verschil zien tbh, iig dat denk je. je kijkt bijna elke dag in de spiegel en je zal er niet ineens 10kg zwaarder uit zien dan gisteren, las je om 2 maanden een foto maakt zul je zien, mind=blown

na 2 week merkte ik dat ik meer gewicht kon. dus in kracht merk je het meteen.

en een noemenswaardig verschil in massa kun je ongeveer na 2-3 maanden zien mits training voeding en rust goed is

Train nu zo'n 3/4 weken met een schema dat ik kreeg om m'n lichaam te leren kennen en de apparaten te leren kennen. Merk qua lichaam nog geen verschil, maar qua gewicht lig ik nu toch al hoger dan toen ik begon. :)
Ga volgende week beginnen met een nieuw schema en losse gewichten. En ik probeer gewoon om elke maand foto's te maken. En dan na een half jaar of zo die eens bekijken. :D

Maak idd foto's. Na 2 maand zou je er toch al wat anders moeten uitzien. In de spiegel zie ik zelf ook nooit verschil.

Oftewel TS maakt een topic aan om te checken of hij na twee weken al echt verschil zou moeten zien.

toen ik een foto van paar maandjes terug zag

kracht en bodyweight merk je heel snel, massa daarin tegen duurt wat langer

2 weken? je wordt niet elke dag 1kg zwaarder, gwn hard train goed eten dat 1 jaar geloof me dat je het ziet

na 7 weken had ik al striemen :( maar ook 6 kg vvm gegained:D

Op het moment dat ik begon te eten (lees: veel meer begon te eten). Kracht ging wel gelijk al iedere week omhoog.

Terug
Naar boven