Fitness Seller

Wanneer zag jij VERBETERING toen je begon met trainen?

paar maanden qua uiterlijk. Duurt wat langer.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties allemaal!

Voor je het duidelijk ziet duurt wel even, maar het gevoel dat ik goed bezig was had ik na twee of drie weken al. Alles voelde veel strakker aan, en had het gevoel dat mijn spieren veel harder aanvoelden.

ik was zelf al een half jaar bezig met trainen en zag toen nog nauwelijks verschil, dit kwam doordat ik wel trainde maar gewoon verkeerd at. Pas toen ik begon met een goed dieet merkte ik al snel een verschil.

paar maanden, maar is te zien wat je verstaat onder verbetering natuurlijk

Weet ik veel, dat is al zo lang geleden, ik zag altijd wel wat verbetering, en dacht dunner word je er iig niet op, dus ben gewoon altijd bezig gebleven.

toen ik begon ging ik alleen maar machines doet en 3 sets met 30 herhalingen. en toen naar de 12 herhalingen met gewicht natuurlijk hoger en nu doe ik meestal 8. ik weet niet of dit echt goed is maar mn spieren raakten iniedergeval wel gewend aan de machines.

*CORRECT ME IF IM WRONG*

Hmm.. zelf ben ik al zeker een klein jaartje aan het trainen (2-3x fitness/week en elke dag thuis een paar sets gewichten + buik) en het is echt ontmoedigend. Je zou toch al wel verwachten dat je een beginnend sixpack zou zien maar nee.. serieus, als ik in de spiegel kijk dan denk ik echt bij me eigen hoe het mogelijk is dat ik zo mager blijf. Ik ben 16j btw..
Zou ik me zorgen moeten maken? if not.. tips zijn welkom :/

Hmm.. zelf ben ik al zeker een klein jaartje aan het trainen (2-3x fitness/week en elke dag thuis een paar sets gewichten + buik) en het is echt ontmoedigend. Je zou toch al wel verwachten dat je een beginnend sixpack zou zien maar nee.. serieus, als ik in de spiegel kijk dan denk ik echt bij me eigen hoe het mogelijk is dat ik zo mager blijf. Ik ben 16j btw..
Stickys lezen.

eten inlezen eten trainen.

7 maanden terug een vetpropje van 136 kilo met ? vetpercentage en nu 118 met 18% :) merkte het pas echt na 2 maanden... geduld en het word beloond :)

Bedankt! Lijkt me dat ik wat meer moet gaan eten

• Topic Starter Topic Starter

Ben ongeveer hetzelfde qua lengte en gewicht. Veel eten helpt echt! Ik dacht ook hoe kan ik zo mager blijven, maar gewoon veel eten en na 2 weken op die weegschaal gaan staan. Ben nu 2 weken bezig en al een paar kilo's aangekomen. :)

5maand ;)

enkele maanden tot me borst er goed uit kwam

Het verschil ga je pas na 1-2 maanden zien. Kracht gaat wel snel vooruit, elke training kun je weer een repje meer en na 1 of 2 weken kun alweer gewichten verhogen.

Ik merkte na 1 week verschil ( in kracht en kleine spier pomp )
ik begin nu eindelijk na 2 maanden grotere armen te krijgen borst rug benen etc

in eens word je op een dag wakker en sta je voor de spiegel en denk je " wtf aaaight "

Toen ik begon te bulken ging alles aardig snel

Terug
Naar boven