XXL Nutrition

Was Arnold de grootste?

steventje

Cool Novice
Waardering
1
Was Arnold de grootste bodybuilder en wat maakt hem zo speciaal?
Waarom won hij telkens Mr Universe of Mr Olympia? Wat had hij meer dan zijn concurrenten van destijds? Want ik geloof dat ze allen even hard trainden.
Als ik bodybuilders vandaag de dag zie vind ik dat ze er helemaal niet zo goed uitzien t.o.v. Arnold in zijn topdagen.
Ik vond Arnold er meer “natuurlijk” uitzien en meer aandacht had voor de symmetrie en de proportie van spiermassa over zijn lichaam
Hedendaagse bodybuilders willen er precies alleen “groot” uitzien wat ik onesthetisch vind maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

de fysieken van toen ogen idd esthetischer is ook mijn mening.
volgens mij had hij wel enige concurrentie maar de precieze namen weet ik niet.
zijn vast wel lijstjes te vinden op het forum.

Arnold was een van de grootste maar zou heden ten dagen bijna in het niet vallen. Heden ten dagen zijn er betere middelen en kennis om bbers naar ongekende hoogste te sturen. Ben wel van mening dat arnold er voor zijn tijd gewoonweg super uitzag. ik ben ook niet van de super massa monsters maar met de komst van victor, woolfe en antoney slaan we in ieder geval een betere weg in.

Ik vond dat arnold een te grote borst en een te grote biceps had. Totaal buiten proportie. Je kan best groot mogelijk worden en nog steeds in proportie zijn, dus what's the deal ?

Arnold was een van de grootste maar zou heden ten dagen bijna in het niet vallen. Heden ten dagen zijn er betere middelen en kennis om bodybuilders naar ongekende hoogste te sturen. Ben wel van mening dat arnold er voor zijn tijd gewoonweg super uitzag. ik ben ook niet van de super massa monsters maar met de komst van victor, woolfe en antoney slaan we in ieder geval een betere weg in.

BULLSHIT!

Sergio Oliva was groter dan arnold......

Z'n carriére zal een grote invloed hebben gehad, de bodybuilders uit zijn tijd waren allemaal bijna net zo goed als hij, hij heeft alleen in tientallen films gespeeld.

• Topic Starter Topic Starter
Maar Arnold won toch elk jaar de Mr Universe of Mr Olympia verkiezing. Dan moet hij toch dat tikkeltje extra hebben gehad wat de anderen mankeerden. En toen was er van films nog helemaal geen sprake.

Z'n carriére zal een grote invloed hebben gehad, de bodybuilders uit zijn tijd waren allemaal bijna net zo goed als hij, hij heeft alleen in tientallen films gespeeld.

Na zijn bodybuild carrière ja, dus dat zal er weinig mee te maken hebben.

Arnold zijn proporties spreken tot de verbeelding

mystisch

Hij deed die wedstrijden vóór die films, dus daardoor kan hij niet gewonnen hebben :D.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mm11.jpg

Deze vind ik eerlijk gezegd mooier en buffer dan Arnold in zijn top.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blijft mooi dit...
ga27.jpg

De man had gewoon supergenen, en de beste V-shape ooit. Hij was niet te lang maar ook niet te klein. Hij had gewoon alles wat een BB moet hebben om de beste te zijn, klaar. Oh ja, hij zou de huidige Olympia opnieuw ownen, moest hij in deze tijd geleefd hebben en dus ook de huidige kennis toepassen.

Terug
Naar boven