- Waardering
- 141
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom won hij telkens Mr Universe of Mr Olympia? Wat had hij meer dan zijn concurrenten van destijds?
Als ik bodybuilders vandaag de dag zie vind ik dat ze er helemaal niet zo goed uitzien t.o.v. Arnold in zijn topdagen.
Ik vond Arnold er meer “natuurlijk” uitzien en meer aandacht had voor de symmetrie en de proportie van spiermassa over zijn lichaam
Hedendaagse bodybuilders willen er precies alleen “groot” uitzien wat ik onesthetisch vind maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.
Idd iedereen hier doet alsof ze hekel hebben aan mannetjes die enkel "biceps+borst" trainen, maar toch wil iedereen een te grote borst+biceps.

Zo bijzonder was Arnold niet.
Zijn biceps waren verre van symetrisch.
Zijn 'sixpack' liet ook te wensen over.
Zijn benen vallen in het niet vergeleken met de benen in het huidige pro-circuit.
wat zeg je hier nu...Ik vond dat arnold een te grote borst en een te grote biceps had. Totaal buiten proportie. Je kan best groot mogelijk worden en nog steeds in proportie zijn, dus what's the deal ?
De man had gewoon supergenen, en de beste V-shape ooit. Hij was niet te lang maar ook niet te klein. Hij had gewoon alles wat een BB moet hebben om de beste te zijn, klaar. Oh ja, hij zou de huidige Olympia opnieuw ownen, moest hij in deze tijd geleefd hebben en dus ook de huidige kennis toepassen.
Verwijder deze post maar... Niet verkeerd bedoeld maar kom op manwat zeg je hier nu...
?Kemaan seg... Dit is vrijwel persoonlijke mening...
Arnold is mijn ogen de grootste! Zeker. Punt
Verwijder deze post maar... Niet verkeerd bedoeld maar kom op manwat zeg je hier nu...

Ga zelf maar op zoek naar pics. Dan zie je duidelijk dat de ene bicep veel beter piekt dan de andere, dat zijn onderste buikspieren niet doorkomen (dus eerder een 4-pack dan een sixpack) en zet hem naast willekeurige pro in het huidige BB-circuit en je ziet duidelijk dat zijn benen te kort schieten.
. Dit is spreken over ferrari & bv MUSTANG...Respect... Je hebt je eigen mening... Maar dit is puur persoonlijk! Zeker voor mij want in mijn ogen is arnold perfect gewoonweg... Ik vind trouwens zijn soort benen vele beter overkomen dan zo'n stuk vlees als coleman (Sorry voor fans van ronnie, maar is mijn mening)
Als grote van fan van arnold is dit raar om te lezen. Dit is spreken over ferrari & bv MUSTANG...
De ene vind maar de andere vind...! Weet je wel
Idd iedereen hier doet alsof ze hekel hebben aan mannetjes die enkel "biceps+borst" trainen, maar toch wil iedereen een te grote borst+biceps.
Even eerlijk, ben je niet gewoon een groot fan van Arnold's films en zijn fysiek daarin, meer dan dat je werkelijk naar bodybuilding kijkt? Ik kan er naast zitten hoor, maar volgens mij zeggen namen als Sergia Olivia en Tom Platz je niet echt heel veel of wel?