Fitness Seller

Was Arnold de grootste?

Jij kan dan een figuur met te grote borst en biceps perfect vinden. Goed voor jou dan.
Het is niet omdat je een grote fan bent, dat je daarom als een kieke zonder kop arnold moet vededigen ofzo. Get real.

Heb toch duidelijk respect voor zijn mening getoond cyan.

Ben het met 3XL en anderen eens, Mike Mentzer had een veel beter fysiek maar Arnold had zijn zaakjes gewoon beter voor elkaar (Arnold = overrated).

Deze meneer zag er trouwens ook een stuk beter uit:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Mentzer had een minder goede V / minder wijde schouders. Hij was wel vol en blokkerig, maar terwijl Arnold een meer atletisch en esthetisch figuur had. Arnold zijn poses zagen er ook allemaal prachtig uit, hij had de goede lengte en dikte om het geheel er mooi te laten uitzien. Zelfs als Mentzer 'zijn zaakjes voor elkaar' had gehad, dan nog had hij nooit gewonnen volgens mij :)

En hoewel de meneer op de foto er goed vol uitzag, bleef hij een midget tegenover Arnold. Hoe kan je dan zeggen dat hij er beter uitziet, qua massa stonden ze gelijk.

Kortom de Arnold bashers slaan weer om zich heen maar zijn eigenlijk gewoon slechte verliezers :D

Mentzer had een minder goede V / minder wijde schouders. Hij was wel vol en blokkerig, maar terwijl Arnold een meer atletisch en esthetisch figuur had. Arnold zijn poses zagen er ook allemaal prachtig uit, hij had de goede lengte en dikte om het geheel er mooi te laten uitzien. Zelfs als Mentzer 'zijn zaakjes voor elkaar' had gehad, dan nog had hij nooit gewonnen volgens mij :)

En hoewel de meneer op de foto er goed vol uitzag, bleef hij een midget tegenover Arnold. Hoe kan je dan zeggen dat hij er beter uitziet, qua massa stonden ze gelijk.

Kortom de Arnold bashers slaan weer om zich heen maar zijn eigenlijk gewoon slechte verliezers :D

Deze meneer is franco columbo. Arnold en franco zijn mi niet met elkaar te vergelijken. arnold was in lengte in veel groter en zaten in verschillende gewicht klasses.

Niet quotes verkloten graag. Maar waarom is dat relevant? Hij werd gewoon volgens zijn gewicht beoordeeld. Waarom zou je hem dan niet kunnen vergelijken met Arnold?

Niet quotes verkloten graag. Maar waarom is dat relevant? Hij werd gewoon volgens zijn gewicht beoordeeld. Waarom zou je hem dan niet kunnen vergelijken met Arnold?

ging perongeluk met die quote, excuses. Je zou ze idd wel met elkaar kunnen vergelijken maar het blijven 2 totaal verschillende fysieken. nouja oke je hebt gelijk.

Nee ik begrijp wel wat je bedoelt in de zin dat hij ook niets aan zijn lengte kan veranderen net als Priest. Maar voor mij blijft het een feit dat iemand onder de 1.75 er gewoon minder uitziet op podium/in poses :)

Het komt gewoon door de verschillende lengtes. Maar je kunt en mag ze idd gewoon vergelijken.

Hoe lang was Mike Mentzer dan?

Arnie no 1 :D

Wat een atleet, zoals vele van zijn collega's uit zijn tijd.

Ik heb die "pumping iron" overlaatst gekeken en ik was tot dan ook wat sceptisch over het fysiek van Arnold. Op foto's vind ik soms dat zn buitenproportionele borst en biceps niet overkomt. Ik moet zeggen dat die kerel in die film niets dan onzin uitkraamt maar op het podium ownde hij wel degelijk. Goeie lichaamstaal en goeie poses en net op benen versloeg hij Columbo en Nubret imo. Hij was de terechte winnaar.

Later is hij opnieuw teruggekeerd om de olympia te winnen met een fysiek waarmee hij mooit had mogen winnen imo. Daar is hij zeker wel gematst als je het mij vraagt.

"Ik moet zeggen dat die kerel in die film niets dan onzin uitkraamt"

Klopt dat deed hij met opzet, veel van die film is natuurlijk ook in scene gezet :)

Hehe, ik dacht het wel, snapte er al weinig van. Die gasten hebben zich daar anders wel aardig belachelijk laten maken zeg. Het leek wel een bende nichten bij elkaar.

jongens.. willen jullie ophouden met denken dat arnold niet de grootste was! danku

Waarom?

We zijn niet allemaal Arniegeil

Serge Nubret heeft imo een mooiere fysiek...

Maar Arnold heeft mytische proporties en tonnen charisma...

Zijn er betere fysieken dan Arnold? Ja.

Waarom is Arnold dan de grootste? Omwille wat hij voor de sport betekend heeft. Omdat hij zichzelf goed heeft gemarked. Omwille van zijn uitstraling. En de man had waanzinnige arm en borst ontwikkeling.

Terug
Naar boven