- Waardering
- 15.402
Dit zou serieus een uitspraak voor mij kunnen zijn
Thanks voor sharing

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben je soms nieuw op Dumpert? Vroeger zaten er alleen maar grammar-/spellingnazi's en werd bij iedere (taal)fout iemand met de grond gelijk gemaakt.

Het is Dumpert met een HOOFDLETTER en niet met een kleine letter. En je beëindigt een zin met een punt.
Analfabeet ben je vergeten.Het is Dumpert met een HOOFDLETTER en niet met een kleine letter. En je beëindigt een zin met een punt.
Hahah valt nog wel mee hier, vrijdag Phuket rwina zetten
Hahah valt nog wel mee hier, vrijdag Phuket rwina zetten
was aan het wachten totdat ze haar piemol ging laten zien.... maar die kwam niet
Ik ook verdomme, heb de broek maar weer omhoog gedaan.was aan het wachten totdat ze haar piemol ging laten zien.... maar die kwam niet
oei , BUSTED !!!
Wat als @Big Chungus weer een lijntje teveel op heeft.
https://www.ad.nl/binnenland/bromfi...ij-den-bosch-vond-fietspad-onveilig~af8c0531/
Je wordt eerst staande gehouden, blijkt dat je je niet kan legitimeren kan je worden aangehouden. Je hebt ook nog stilhouden (zonder concreet ergens van verdacht worden).De manier van taalgebruik is ook onbedoeld hilarisch:
"De man kon zich niet legitimeren en werd aangehouden"
Dan zie ik dat zo voor me, dat ze hem eerst lieten doorrijden, ondertussen vanuit de politie auto roepend of hij zich kon legitimeren.
Toen de bromfietser riep: "dat kan ik niet" hebben ze hem maar aangehouden...