AndroidHealthClinic

Sticky Wat als?

Of hij is heel vaak staande gehouden.

U is weer ervaringsdeskundige in de schier onuitputtelijke genuanceerdheid der Nederlandse taal :haha:
Of je bent autist en leeft daarnaar of je doet het niet. Dat halfbakken gedoe van jou hangt mij de keel uit gvd! Maak mij niet boos jonguh.

Je wordt eerst staande gehouden, blijkt dat je je niet kan legitimeren kan je worden aangehouden. Je hebt ook nog stilhouden (zonder concreet ergens van verdacht worden).

Ben jij dat zelf op je profielfoto? Volgens mij zag ik he laatst zitten bij Samba kitchen, weet ik meteen waarom je me zo bekend voor kwam.

Nou Samba kitchen is op de Ceintuurbaan in Amsterdam. Kan hij toch zijn of mis ik iets? Waarom zou je een profielfoto van een ander nemen? Nou ja in principe kan dat wel als je fan van iemand bent idd.

Nou, Samba Kitchen zit in Amsterdam, you dumb-ass.

Nou Samba kitchen is op de Ceintuurbaan in Amsterdam. Kan hij toch zijn of mis ik iets? Waarom zou je een profielfoto van een ander nemen? Nou ja in principe kan dat wel als je fan van iemand bent idd.
Hij had ook eentje van Derksen :P Plus die gast ziet eruit alsof hij niet traint.

Ben jij dat zelf op je profielfoto? Volgens mij zag ik he laatst zitten bij Samba kitchen, weet ik meteen waarom je me zo bekend voor kwam.
Goede spot. Haha. Nee ben ik niet. Dhr Roethof is nog weleens in het nieuws en wordt door de medemens nog weleens als irritant ervaren. Ik mag 'm wel. Vandaar.

Als je 'm volgende keer ziet zitten en zegt hey ken ik jou niet van dutsboddiebilding, ben ik benieuwd naar zijn reactie. :roflol:

Goede spot. Haha. Nee ben ik niet. Dhr Roethof is nog weleens in het nieuws en wordt door de medemens nog weleens als irritant ervaren. Ik mag 'm wel. Vandaar.

Als je 'm volgende keer ziet zitten en zegt hey ken ik jou niet van dutsboddiebilding, ben ik benieuwd naar zijn reactie. :roflol:
De echte Roethoff doet dingen gewoon omdat het kan , dat nasty lachje op die avatar spreekt boekdelen

Wat als @GetBig XXL een bijbaantje heeft...

Screenshot_20190816-192138_Dumpert.jpg

Nee, Roethof is was eigenlijk Johan Derksen voor de operatie.

:roflol::roflol:

Gvd, als ik wist dat ik hem van jouw avatar herkende had ik dat nog gezegd ook, stond ik mooi voor lul. Ik keek hem nog aan van ‘hey bekend gezicht’ hij knikte vriendelijk, maar bedoelde dus eigenlijk ‘yes, ik ben inderdaad die gozer van tv pik’

Hij knikt nooit vriendelijk.

:roflol::roflol:

Gvd, als ik wist dat ik hem van jouw avatar herkende had ik dat nog gezegd ook, stond ik mooi voor lul. Ik keek hem nog aan van ‘hey bekend gezicht’ hij knikte vriendelijk, maar bedoelde dus eigenlijk ‘yes, ik ben inderdaad die gozer van tv pik’

Hoeveel geld koste die knik?

Terug
Naar boven