Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wij mogen niet met tanktop trainen (healthcenter... hele bb hoek met alles wat je kan wensen en dan geen tanktops of hemdjes haha)
voetbalbroekje, nike airmaxjes (super relaxt met trainen), gewoon shirt wat ik heb liggen en heeeeeeeeel soms tanktop om de balie medewerkster op te geilen (lekker milfje van 28)
DOEI

Wtf.... wat een onzin... ik zit ook bij zo'n heath ding... en als ik wil train ik in mn boxer :S en jij mag niet eens met tanktop![]()

Dat doen ze, omdat ze niet willen dat mensen gaan lopen poseren voor de spiegel. Of te wel hun spieren showen.
Bij jou zijn ze daar niet bang voor, dus laten ze je gewoon lekker je gang gaan![]()

De werkelijke reden is: sommige sportscholen willen de ''nette'' uitstraling. Omaatjes of huisvrouwen willen vaak niet tussen de gespierde gorillas lopen. Vaak zijn deze sportscholen (health centerS) belachelijk duur en gaan gewichten tot max 20kg. Alles is nieuw en van het zelfde merk vaak is alles in een trendy kleurtje en schoon tevens hangen er overal grote plasma's. Als je heel gespierd of sterk wilt worden en je geeft om je portemonnee heb je hier dus niks te zoeken.

zwarte Animal tanktop, donkerpaarse Australian trainingsbroek, zwarte cavello sokken en bruine/zwarte Nike Classics..
niemand wilt jou in je boxer zien hoor.Wtf.... wat een onzin... ik zit ook bij zo'n heath ding... en als ik wil train ik in mn boxer :S en jij mag niet eens met tanktop![]()