AndroidHealthClinic

wat dragen jullie tijdens trainen?

Een tok.

wij mogen niet met tanktop trainen (healthcenter... hele bb hoek met alles wat je kan wensen en dan geen tanktops of hemdjes haha)

voetbalbroekje, nike airmaxjes (super relaxt met trainen), gewoon shirt wat ik heb liggen en heeeeeeeeel soms tanktop om de balie medewerkster op te geilen (lekker milfje van 28)

DOEI

wij mogen niet met tanktop trainen (healthcenter... hele bb hoek met alles wat je kan wensen en dan geen tanktops of hemdjes haha)

voetbalbroekje, nike airmaxjes (super relaxt met trainen), gewoon shirt wat ik heb liggen en heeeeeeeeel soms tanktop om de balie medewerkster op te geilen (lekker milfje van 28)

DOEI

Wtf.... wat een onzin... ik zit ook bij zo'n heath ding... en als ik wil train ik in mn boxer :S en jij mag niet eens met tanktop???

Wtf.... wat een onzin... ik zit ook bij zo'n heath ding... en als ik wil train ik in mn boxer :S en jij mag niet eens met tanktop???

Dat doen ze, omdat ze niet willen dat mensen gaan lopen poseren voor de spiegel. Of te wel hun spieren showen.
Bij jou zijn ze daar niet bang voor, dus laten ze je gewoon lekker je gang gaan;)

Dat doen ze, omdat ze niet willen dat mensen gaan lopen poseren voor de spiegel. Of te wel hun spieren showen.
Bij jou zijn ze daar niet bang voor, dus laten ze je gewoon lekker je gang gaan;)

:o:o:o

maar blijft onzin, want er lopen genoeg gasten rond in tanktops... maar boeie k vind het onzin :P

De werkelijke reden is: sommige sportscholen willen de ''nette'' uitstraling. Omaatjes of huisvrouwen willen vaak niet tussen de gespierde gorillas lopen. Vaak zijn deze sportscholen (health centerS) belachelijk duur en gaan gewichten tot max 20kg. Alles is nieuw en van het zelfde merk vaak is alles in een trendy kleurtje en schoon tevens hangen er overal grote plasma's. Als je heel gespierd of sterk wilt worden en je geeft om je portemonnee heb je hier dus niks te zoeken.

De werkelijke reden is: sommige sportscholen willen de ''nette'' uitstraling. Omaatjes of huisvrouwen willen vaak niet tussen de gespierde gorillas lopen. Vaak zijn deze sportscholen (health centerS) belachelijk duur en gaan gewichten tot max 20kg. Alles is nieuw en van het zelfde merk vaak is alles in een trendy kleurtje en schoon tevens hangen er overal grote plasma's. Als je heel gespierd of sterk wilt worden en je geeft om je portemonnee heb je hier dus niks te zoeken.

oke, daarom kijken die omaatjes me zo raar aan :rolleyes::rolleyes:

maar bij ons is ook healt center enzo.... maar de gewichten lopen wel tot 40 of 50 kg.

Shirt met korte mouwen of een halter top.
Korte broek wanneer ik benen train ( geeft meer ruimte bij het squaten en leggpress ).
Anders een lange trainingsbroek.

Als katoen te warm is probeer dan linnen, dat is vrij dun en droogt snel.

home-gym: Trainingsbroek
outside: Trainingsbroek + Tanktop

haha zo'n lekkere strakke boxer dan wel.

kilt1.jpg

Ik train ook bij een soort van health center, goed om me eerste jaar door te komen en dan naar de wat meer hardcore school te gaan...

On: train in een hempje ook al willen ze dat niet, ik heb nergens voor getekent dat het niet mag dus zo ga ik ook, en niemand die er iets van zegt.

ik train in kleren.

sport schoenen/ trainingsbroek/ t shirt in de winter en anders tanktop

Lange trainingsbroek + tanktop

Terug
Naar boven