Fitness Seller

Wat drink jij het graagst tijdens een kater? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Taxi, jus 'd Orange en heel veel water
 
2 ibuprofen, vitaminepil en liter water.
 
4-hydroxybutaanzuur, water, ibuprofin en vitB.

Daarna melk + whey + banaan + havermout.

En daar achteraan een paar bakken sterke koffie.

Good to go.
 
Laatst bewerkt:
In college zit ik meestal met een Aquarius en een cappucino.
 
valium is ook wel relaxt om in te nemen als je het een paar dagjes rustig houdt.
 
Heb na een avond zuipen altijd zo'n zin in zoete slechte troep. Hou het meestal maar bij thee met wat zoetjes.
 
Pis.
 
ijskoude ice tea peach of die iced tea van de aldi

vanaf ik men lippe aan het glas/fles zet kan ik niet meer stoppen :D met meestal buikpijn/brain freeze tot gevolg :o
 
gewoon een groot glas water met een grammetje pep d'r in!:cool:
 
voor het slapen gaan iets zouts eten en veel drinken, dan heb je bijna geen kater.
 
Taxi, jus 'd Orange en heel veel water

jus de orange. Ben je gek. Als je wilt kosten, moet je dat drinken na een dikke kater.
 
Goedemorgen drinkontbijt is het enige waar ik me enigszins beter van voel.
 
Heb na een avond zuipen altijd zo'n zin in zoete slechte troep. Hou het meestal maar bij thee met wat zoetjes.

Idem, drink anders nooit gewone cola, als ik toevallig een kater heb op school dan haal ik toch altijd een normale cola, smaakt gewoon tien keer beter dan :).
 
FF denken, water...
maar drink niet meer dus gaat over....
 
Idem, drink anders nooit gewone cola, als ik toevallig een kater heb op school dan haal ik toch altijd een normale cola, smaakt gewoon tien keer beter dan :).

+1

Op een kater heb ik ook vaak dat cola light of cola zero echt smaken naar water met wat smaakstoffen ipv naar de real deal... Zonder kater proef ik dat nooit... Strange...
 
Idem, drink anders nooit gewone cola, als ik toevallig een kater heb op school dan haal ik toch altijd een normale cola, smaakt gewoon tien keer beter dan :).

+1

Drink ook nooit Cola. Maar na een kater smaakt dat altijd goed:D

En zo blijf je de smaak van Cola waarderen.
 
dopje of klein shotje wodka?

kater uitstellen ftw :D
 
ac-2888.jpg

My antidrug!
 
Back
Naar boven