AndroidHealthClinic

wat drinken jullie als je op stap bent..

-jeffrey-

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
92kg
ik zit me nu toch al een tijdje af te vragen wat ik moet doen.ben serieus met trainen bezig.houd me netjes aan m`n voedingsschema`s.en dan krijgen we het probleem van de zaterdag avond, en omdat ik toch graag nog wel s naar de kroeg ga is mijn vraag.wat drink je als je aant cutten bent? bier is natuurlijk uit den boze dus dat drink ik niet.spa blauw en of rood bestel ik niet, want ja ik ben 19 en moet toch een beetje aan m`n image denken (normaal dacht ik, leg maar s aan een stel vrienden uit waarom je fanta drinkt i.p.v bier..laat staan spa) dus dan maar aan de fanta, ook slecht met al z`n suikers..wat is de beste oplossing? niet zeuren voor die ene avond per week, of toch maar wel aan de spa?

-jeffrey- zei:
spa blauw en of rood bestel ik niet, want ja ik ben 19 en moet toch een beetje aan m`n image denken (normaal dacht ik, leg maar s aan een stel vrienden uit waarom je fanta drinkt i.p.v bier..laat staan spa)
:rolleyes:

Ik zou gewoon spa drinken...

Ik drink meestal bier. Af en toe afgewisseld met tequilla en rum.

Ik drink af en toe een biertje. Ik wil af en toe wel van het leven genieten. Ik doe geen wedstrijden dus waarom zou ik het helemaal laten. Iedereen moet het voor zichzelf weten maar helemaal laten.. no way..

Water.. soms een glas cola of jus d'orange... maar 90% van de tijd water.

2 bier, tonic of water

-jeffrey- zei:
ik zit me nu toch al een tijdje af te vragen wat ik moet doen.ben serieus met trainen bezig.houd me netjes aan m`n voedingsschema`s.en dan krijgen we het probleem van de zaterdag avond, en omdat ik toch graag nog wel s naar de kroeg ga is mijn vraag.wat drink je als je aant cutten bent? bier is natuurlijk uit den boze dus dat drink ik niet.spa blauw en of rood bestel ik niet, want ja ik ben 19 en moet toch een beetje aan m`n image denken (normaal dacht ik, leg maar s aan een stel vrienden uit waarom je fanta drinkt i.p.v bier..laat staan spa) dus dan maar aan de fanta, ook slecht met al z`n suikers..wat is de beste oplossing? niet zeuren voor die ene avond per week, of toch maar wel aan de spa?
Mensen moeten niet zo b**chen..., gewoon bier drinken!!

-jeffrey- zei:

wat dacht je trouwens van fanta light ?

trouwens "image" ? Gewoon twee keer zo groot worden als je vrienden, dan hoef je geen image meer op te houden, dan krijg je een echte. Volgens mij kun je beter het image hebben van iemand die doet waar hij in gelooft, dan iemand die gaat drinken omdat hij bang is dat zijn vriendjes hem anders niet meer leuk vinden. Doe je eigen ding !

Helemaal eens met wazzup!

Gewoon doen waar je zelf zin in hebt! En je kan echt wel een glas bier drinken, zolang je het maar niet op een zuipen zet ;)

7-up, ik drink en rook nie :P

Stappen ? wat is dat ? :S

Als we na de film/uiteten de kroeg in duiken is het spa en als laatste een cola om wakker te blijven en naar huis te rijden :)

Bier is voor mietjes!

Vraag maar eens aan iemand waarom die bier drinkt. Twee mogelijke antwoorden: "omdat het lekker is", of "voor de gezelligheid".

Wat is er gezellig aan bier? Dat je wazig wordt in je hoofd?

Moet je maar eens 2 minuten je adem inhouden, daar wordt je wazig van. Of keihard squatten, bankdrukken whatever, daar wordt je pas licht van in je hoofd. Dat is pas vet.

En bier is wel lekker ja, gewoon eentje of twee. Na 5 pilzen ben je te verdoofd om van de smaak te kunnen genieten. Gelul dus, hoe meer bier hoe lekkerder het wordt.... gelul ja. Maar als een hele wereld met menswezens zich elk weekend verdoet aan het bier, omdat het zó ontzettend leuk is, dan zal ik de plank wel misgeslagen hebben....hahaha.

Ik drink gewoon spa blauw trouwens las ik in de kroeg ben. Geef mij maar een goede technoparty by the way, en dan drink ik ook water.

dus bier drinken is goed voor je image...shit daarom heb ik geen vrienden.

Biertje op zijn tijd is best lekker:beerbang:, maar dan niet die standaard zooi van Heineken he :finger:

voor mij ook spa blauw (met schijfje citroen) ! Af en toe een light drankje of een vruchtensap..jammer dat ze geen chrystal clear verkopen!

Splendid --> ga je zaterdag ook naar awakeningsfestival?

Ik drink gewoon bier, ik ga TOCH niet ELK weekend stappen, en ik hou er niet meer van om ERG veel te zuipen.
die jaren zijn geweest.

je beslist toch zelf wat je drinkt?

normaal is het voor mij water maar als ik met enkele vrienden voor enkele uurtjes op café beland dan laat ik toch enkele trappisten tot mij komen.

Het is een keuze die je zelf moet maken.
wat is het belangrijkste: je 'imago' dat je hoog moet houden door bier te drinken of een gespierd lichaam krijgen terwjl de rest op een bierkruk zit te lallen terwijl ze een bierbuik hebben waar ze een pint kunnen op laten staan?

cola light, met of zonder whisky

1 rode vodka redbull :D
daarna cola light

Terug
Naar boven