Fitness Seller

wat drinken jullie als je op stap bent..

water, cola light, rivella(wel goor trouwens)

licht eraan waar ik ben meestal cola light

Donny, wat ik zeg dat meen ik echt wel hoor...
vanaf m'n 14de tot 18de zoop ik mezelf vanaf donderdag tot zondag klem en door de week net niet klem.
DIE jaren zijn geweest, maar 'Normaal' zuipen doek de komende jaren nog wel gewoon
(zoals d'r ook staat)

Tja gewoon spa, hoe wil je in een kroeg controleren of die cola ook wel echt light is ???

MightyDuck zei:
Tja gewoon spa, hoe wil je in een kroeg controleren of die cola ook wel echt light is ???

Bro het verschil tussen gewone cola en cola light is goed te proeven, bovendien is spa ook wel te onderscheiden van normaal water.

Rode wijn, rose, bier, water, baco. Van alles dus, maar dit jaar nooit zoveel dat ik er dronken van word. Is trouwens toch al niet te betalen met die belachelijke prijzen.

4 pilsjes adden en ik ben flink van de kaart ;) (goedkoop, effectief en niet te belastend voor het lichaam :))

ik ga misschien eens in de 2 maanden een keer uit en drink dan lekker paar biertjes, stuk of 6-7.. face the facts, ben een amateur en wil graag een mooi lichaam, maar ik hoef er niet van te leven en wil ook me lol hebben. ben strict genoeg met me voeding, dus die ene keer alcohol doet amper kwaad.

soulreaver zei:
ik ga misschien eens in de 2 maanden een keer uit en drink dan lekker paar biertjes, stuk of 6-7.. face the facts, ben een amateur en wil graag een mooi lichaam, maar ik hoef er niet van te leven en wil ook me lol hebben. ben strict genoeg met me voeding, dus die ene keer alcohol doet amper kwaad.

Correct, het heeft pas een negatieve invloed op je trainingen / groei als je tijdens je trainingen / recuperatie-tijden alcohol in je bloedbaan hebt.

ik heb nu ongeveer 1.5 jaar geen drup alcohol meer aangeraakt.
Als ik op stap ga en das hooguit 2 * per maand dan drink ik spa of cola light, en natuurlijk om de 2 uur een maaltijd

@soulreaver, ZEER groot gelijk geef ik je...

Splendid zei:
Bier is voor mietjes!

Vraag maar eens aan iemand waarom die bier drinkt. Twee mogelijke antwoorden: "omdat het lekker is", of "voor de gezelligheid".

Wat is er gezellig aan bier? Dat je wazig wordt in je hoofd?

Moet je maar eens 2 minuten je adem inhouden, daar wordt je wazig van. Of keihard squatten, bankdrukken whatever, daar wordt je pas licht van in je hoofd. Dat is pas vet.

En bier is wel lekker ja, gewoon eentje of twee. Na 5 pilzen ben je te verdoofd om van de smaak te kunnen genieten. Gelul dus, hoe meer bier hoe lekkerder het wordt.... gelul ja. Maar als een hele wereld met menswezens zich elk weekend verdoet aan het bier, omdat het zó ontzettend leuk is, dan zal ik de plank wel misgeslagen hebben....hahaha.

Ik drink gewoon spa blauw trouwens las ik in de kroeg ben. Geef mij maar een goede technoparty by the way, en dan drink ik ook water.

haha meesterlijke reply , k heb me kapot gelachen hahahaha

ik drink normaal als ik uitga, gewoon een paar biertjes, niet dat ik er dronken van wordt, en dit is volgens mij niet echt een probleem.

deze anderhalve week heb ik alleen wat gezondigd, omdat ik bijna elke dag examenfeesten heb, gaat er wel wat bier in, maar na de vakantie ga ik weer wat strikter zijn.

MightyDuck zei:

Heel goed opletten hoe ze het glas vullen, en daarnaast is de smaak niet hetzelfde, en als je echt twijfelt kun je nog met een teststripje het suikergehalte bepalen.

Maar (een enkele uitzondering nagelaten) is cola-light echt wel light. Als ze diabeten gewone cola blijken te geven kunnen ze wel een advocaat in vaste dienst gaan nemen :)

ik drink gewoon bier, punt uit. Ìk leef al zo strikt, dus ik wil gewoon 1 per week of 1 keer in de 2 weken lekker los gaan. Mischien heb ik hierdoor een paar kilo spier mee misgelopen, maar jezus.. als ik een keer een zaterdag niets heb gedronken of thuis ben gebleven, heb ik een klote week aan trainingen. Klinkt gek, maar het is echt zo. Vanaf maandag is het weer afstraffen geblazen.

Als je een paar biertjes drinkt op een avond ken dat best lijkt me. Ik heb alleen wel eens gelezen dat je onwijs moet oppassen wat je erbij/ na eet. Het schijnt dat er in bier een soort stof zit waardoor je voedingsstoffen beter gaat opnemen. Chips e.d. bij de borrel of na het stappen ff een shoarmaatje of patatje is dan funest voor je met moeite gekweekte wasbordje.
Ik begin meestal met 1 of 2 frisjes, dan een paar biertjes en eindig ook weer met 1 of 2 frisjes, dan ben je de volgende dag altijd ...... frisjes.

precies, tenzij je de genen hebt om pro te worden, maar anders moet je genieten van je leven, dat wil niet zeggen dat je je 3x per week vol moet laten lopen, maar af en toe eens wat alcohol als je dat lekker vindt moet je gewoon nemen.

ik drink wat ik wil... meestal paar biertjes, tequilla's en paar whisky cola's

Terug
Naar boven