AndroidHealthClinic

wat drinken jullie als je op stap bent..

Splendid zei:
Bier is voor mietjes!

Vraag maar eens aan iemand waarom die bier drinkt. Twee mogelijke antwoorden: "omdat het lekker is", of "voor de gezelligheid".

***blablabla***
Bier is juist voor de echte mannen, oude gore gasten met baarden bijvoorbeeld :thumbs:
Ik ga nu lang niet elk weekend meer weg, zou ook TE slecht zijn. Af en toe ga ik wel mee en dan wordt er gewoon volop bier gedronken. Niet zoals vroeger (elke zaterdag 12 uur smiddags beginnen terwijl je vrijdag pas 2 uur thuis was uit de kroeg) maar toch wel zo veel dat ik de tel iig niet meer bijhoud. Probleem is dat ik niet rustig kan drinken. Maarja, niemand ontneemt me dat plezier en die slechte gewoonte. Kan niet wachten tot we over een paar weken weer n ouderwets weekendje zeeland doen :D

Drink meestal 10 glaasjes tijdens uitgaan. De rest van m'n muntjes gaan vooral op aan vreten :D

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat ik maar lekker aan de spa ga. no offense tegen alle bierdrinkers,maar ik vind t een beetje zonde om me 6 dagen per week aan m`n schema te houden en me dan weer in de koeg 1 dag vol te tanken. nee dan liever 7 dagen per week een die hard zijn en nee zeggen..dat biertje pak ik wel weer als ik op 8-9% zit..heb ik wat om naar uit te kijken, en nog wat om t mee te ****** ook...

hoezo word v i e r e n vervangen door ******

en daar zal jij weer niks van af weten zeker ;) nee ik snap m wel..weer de een of andere member die voor wat opschudding heeft gezorgt..

KaLe zei:
ik drink gewoon bier, punt uit. Ìk leef al zo strikt, dus ik wil gewoon 1 per week of 1 keer in de 2 weken lekker los gaan. Mischien heb ik hierdoor een paar kilo spier mee misgelopen, maar jezus.. als ik een keer een zaterdag niets heb gedronken of thuis ben gebleven, heb ik een klote week aan trainingen. Klinkt gek, maar het is echt zo. Vanaf maandag is het weer afstraffen geblazen.

Niets aan toe te voegen :)

Ben een mietje... Dacht het al...
Drink spa of cola light...

En af en toe, ongeveer één keer de maand trek ik het mij niet aan wat ik drink en gaat er binnen waar ik zin in heb...

Een mens moet leven...

Splendid zei:
Bier is voor mietjes!

Vraag maar eens aan iemand waarom die bier drinkt. Twee mogelijke antwoorden: "omdat het lekker is", of "voor de gezelligheid".

Wat is er gezellig aan bier? Dat je wazig wordt in je hoofd?

Moet je maar eens 2 minuten je adem inhouden, daar wordt je wazig van. Of keihard squatten, bankdrukken whatever, daar wordt je pas licht van in je hoofd. Dat is pas vet.

En bier is wel lekker ja, gewoon eentje of twee. Na 5 pilzen ben je te verdoofd om van de smaak te kunnen genieten. Gelul dus, hoe meer bier hoe lekkerder het wordt.... gelul ja. Maar als een hele wereld met menswezens zich elk weekend verdoet aan het bier, omdat het zó ontzettend leuk is, dan zal ik de plank wel misgeslagen hebben....hahaha.

Ik drink gewoon spa blauw trouwens las ik in de kroeg ben. Geef mij maar een goede technoparty by the way, en dan drink ik ook water.

Dan heb je zeker nog nooit een westmalle trippel vers uit de tap gedronken op een mooie zomerse dag. Ik ga regelmatig naar belgie toe waar ik lekker wat belgische biertjes nuttig. Zo´n westmalle trippel in combinatie met een heerlijke mosselmaaltijd is zoiets als geestelijk klaarkomen :D . Ik ga elk jaar naar de gentse feesten. Beregezellig en heerlijk bier (de allerlekkerste bieren vers van de tap). Misschien is het slecht maar mij boeit dat niet :cool: Binnenkort ga ik op vakantie en dan helemaal geen bier drinken zou ik niet kunnen.

Heineken rulezzzzzzz :beerbang: !

Ik ben het helemaal met Kale eens. Dat gemierenneuk om die paar pilsjes meer of minder per week. Zo lang ik niet op het podium sta tank ik nog gewoon lekker bier.

bier, en anders loop je ff naar de wc en ga je onder de kraan hangen. ik ga niet betalen voor een spa'tje!!

en ipv spa kan je best nog wel eens gewoon water krijgen...
das wel een duur glaasje water dan

ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat als je gewoon kraanwater vroeg dat het gratis was :D

nou wat een instelling hebben sommige mensen hier jezus zeg :rolleyes:

Eensch met soulrever, kale en robg. Ik ben geen pro, gezien mijn genen zal ik ook nooit pro worden en daarmee is het gezegd. :)

Maar ik drink alcohol wel met mate, dat heeft sowieso niets met bb'en te maken maar deed ik daarvoor ook al, ik heb er een k*thekel aan als ik zo ladderzat ben dat ik nauwelijks meer kan lopen en je alles eruit kotst. 1x meegemaakt, nooit meer.
max. 4 biertjes vind ik genoeg, zodat ik licht aangeschoten ben, daarna ga ik over op fris :)

En ik betwijfel of alcohol zuipen de spiergroei beperkt hoor.

Laatst bewerkt:
Ach dat zou echt niet zo veel schelen. Voor die paar honder gram spiermassa extra op jaarbasis ga ik niet elk weekend als een stijve hark aan mijn watertje lopen nippen. En natuurlijk heeft iedereen dan net zo veel plezier zonder alcohol als met alcohol. Maar voor mij gaat dat helaas niet op. Ik vermaak me pas in de kroeg wanneer ik gezopen heb.
Ik lever al genoeg in voor BB, en ik doe dit meestal met alle plezier. Maar het moet niet te ver gaan. Dadelijk ben je 30 jaar, weeg je 100 kg schoon aan de haak. En dan....? Dan ga je samen met je oude vrienden verhalen uit je jeugd op halen en doen kom jij niet verder dan die keer dat je 250 kg had gesquat...

Natuurlijk dik ik het nu wat aan maar ik denk dat mijn punt wel duidelijk is. Drinken in mate kan echt niet zo'n ongelofelijke kwaad als veel mensen hier denken. Zorg gewoon dat je goed eet voor en na het stappen en beperk het echte drinkwerk voor af en toe en zorg dus dat je niet elk weekend lamzat bent. Maar eens in de tijd moet je je gewoon lekker laten gaan vind ik, kunnen je vrienden ook nog eens met je lachen ;)

Terug
Naar boven