AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

150gr Campina magere kwark met 50gr aardbeien, 25gr aalbessen, 25gr bosbessen en 7gr pecans.
60gr banenbrood, 10gr crunchy pindakaas.
1 hapje bavarois :p
Die Campina kwark is echt de beste. Lekker dik en goed veel eiwitten. Had eerst altijd die Zaanse hoeve, maar die is echt moeilijk zuur vergeleken bij die van Campina.

Die Campina kwark is echt de beste. Lekker dik en goed veel eiwitten. Had eerst altijd die Zaanse hoeve, maar die is echt moeilijk zuur vergeleken bij die van Campina.

Had laatst die Zweedse zooi in vanille en framboos, die vond ik serieus lekker en prima macro's :meal:

Edit ; deze dus :
AHI_43545237303431323039_1_200x200_JPG.jpg

Had laatst die Zweedse zooi in vanille en framboos, die vond ik serieus lekker en prima macro's :meal:

Edit ; deze dus :
AHI_43545237303431323039_1_200x200_JPG.jpg

Vind ik ook heerlijk en koop ik ook soms, als ik eens een smaakje wil.
Op dit moment is Optimel in de bonus in de AH, dus daar ga ik vanmiddag een voorraad van inslaan :D

Yes! Voor die kcal en eiwitten is hij super, veel andere types yoghurt/kwark zijn slappe meuk in vergelijking met Campina.
Enkel de Boni Griekse yoghurt 0% komt in de buurt :)

Campina is en blijft de beste, vind ik (wel wat prijzig). Smaak is goed (niet zuur) en textuur ook (niet te dik, maar ook niet waterig).

Ik doe een scheutje ranja door de magere kwark, dan vind ik het goed te doen. Zonder ranja is beter, maar ja. :rolleyes:

Vanochtend heb ik gehad 250 ml volle melk met 50 gr Brinta gemixt en 30 gr havermout en 7 gram honing. Daarvoor een schep wheypoeder in water met een beetje ranja. Vandaag zonder creatine omdat het mijn rustdag is. En twee koppen zwarte koffie waarbij ik een bong heb gerookt met pure wiet aangezien ik geen tabak gebruik. Straks wordt het 120 gram fusilli met tomatenvleessaus (alles vers) waarbij ik een half broodje eet en één flesje bier drink. Daarna koffie met een klein stukje chocolade.

Ik doe een scheutje ranja door de magere kwark, dan vind ik het goed te doen. Zonder ranja is beter, maar ja. :rolleyes:

Vanochtend heb ik gehad 250 ml volle melk met 50 gr Brinta gemixt en 30 gr havermout en 7 gram honing. Daarvoor een schep wheypoeder in water met een beetje ranja. Vandaag zonder creatine omdat het vandaag mijn rustdag is. En twee koppen zwarte koffie waarbij ik een bong heb gerookt met pure wiet aangezien ik geen tabak gebruik. Straks wordt het 120 gram fusilli met tomatenvleessaus (alles vers) waarbij ik een half broodje eet en één flesje bier drink. Daarna koffie met een klein stukje chocolade.

Waarom zou je geen creatine nemen als het een rustdag is? :dunno:

En wel een bong ( :scratch: I'm getting too old for this shit...) en een fles bier, maar een half broodje? :gek:

Ik dacht hier in een artikel op het forum gelezen te hebben dat creatine op rustdagen nemen geen nut heeft, maar dat is dus wel zo zeg jij?

Voor de volledigheid, blijkbaar was het geen artikel, maar deze post.

Dat was in 2006, toen dachten we ook nog dat de aarde plat was.

Creatine heeft imo sowieso niet zoveel nut, maar dat spul kan je gewoon year round innemen.

Oké, het was me niet bekend dat er nieuwe inzichten zijn hieromtrent, ik zal mijn info even updaten!

Terug
Naar boven