XXL Nutrition

Wat eet je nu?

camping meal :D
*nostalgie.... :o "

Ja dat waren nog is tijden. Twee weken lang spelen zwemmem eten kinder disco. Daar begon alle ellende met meneer alcohol ook. Was toen 11 ofzo en wist niet dat je daar dronken van werd. Mijn zus was die avond ook voor het eerst dronken. Schept wel een band moet ik zeggen samen kotsen. #tokkie :p

Ja dat waren nog is tijden. Twee weken lang spelen zwemmem eten kinder disco. Daar begon alle ellende met meneer alcohol ook. Was toen 11 ofzo en wist niet dat je daar dronken van werd. Mijn zus was die avond ook voor het eerst dronken. Schept wel een band moet ik zeggen samen kotsen. #tokkie :p
Hier was t eerste vakantie met mijn vriend .... buiksluiptentje... net genoeg rumte voor een luchtbed... 2 pits campinggastel op het gras... bak spaghetti + bak saus en op een kleedje voor de tent eten :roflol: ... dat was echt k(r)amperen :D
Aan de andere kant.... nu nog steeds samen :)

Kop groene thee en flinke dosis ibuprofen.

Gynaecologische problemen ;) vandaag huisartsenpost ellende en morgen echo. Hopelijk morgen weer wat beter, kan ik donderdag weer trainen :D

Een berg is een landvorm die uit een beperkt gebied bestaat dat duidelijk hoger is dan de omgeving. De flanken van een berg bestaan uit meer of minder steile hellingen en het reliëf op en rondom de berg is groot. Een berg is in het algemeen hoger en steiler dan een heuvel, maar er bestaat geen vaste definitie voor het onderscheid tussen de twee.

Niet nu, maar vanmorgen.
Voel me bedrogen. Stervensduur en smaakt vrijwel dito als de pindakaas :mad:

AHI_43545239353339373935_1_LowRes_JPG.jpg

Laat je dus niet verleiden tot bovenstaande @lienlien, maar neem graag de reguliere :p

Terug
Naar boven