AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

BSN cookies en cream proteine shake 2 scoops met unsweetened almond milk.

2 volkoren boterhammen met 2 gekookte eieren en een kom oats met pindakaas.

Dit alles terwijl het nummer "Crime of the Century - Supertramp" door de speakers knalt.

Mooie start van de dag

Het is cheat avond....

Large pizza Shoarma met extra knoflooksaus is nu onderweg en ik laat mij vergezellen door een prachtige fles "Aurelia Riserva Sangiovese" 2016 Italië. Deze shitterende volle en krachtige rode wijn doet het om een of andere reden altijd heel goed bij Junkfood.

Denk stiekem dat de makers van deze wijn lichtelijk beledigd zullen zijn dat deze gedronken wordt bij een pizza shoarma maar ach :)

Het is cheat avond....

Large pizza Shoarma met extra knoflooksaus is nu onderweg en ik laat mij vergezellen door een prachtige fles "Aurelia Riserva Sangiovese" 2016 Italië. Deze shitterende volle en krachtige rode wijn doet het om een of andere reden altijd heel goed bij Junkfood.

Denk stiekem dat de makers van deze wijn lichtelijk beledigd zullen zijn dat deze gedronken wordt bij een pizza shoarma maar ach :)
Moet op zich kunnen.
Pizza hier is haast altijd sangiovese.
Al lijkt deze me de iets zwaardere stijl van de druif. Typisch voor de Emilia-Romagna regio.
Maar met wat o2 komt dat wel goed.
Tomatensaus kan sowieso wel wat hebben qua zuren. Niet teveel hout dat opsteekt qua smaak?

Welke pindakaas heb jij? Heb zojuist de high proteine versie gekocht bij de ah en de mr mister dark roasted. Moet ze beide nog proberen btw.
ik at die high protein pindakaas maar bevalt me niet echt, is te romig en word een beetje messy tijdens het smeren. blijf toch nog liever op calve pindakaas of skippy

Mmmmm

20190721_182751.jpg

Welke pindakaas heb jij? Heb zojuist de high proteine versie gekocht bij de ah en de mr mister dark roasted. Moet ze beide nog proberen btw.
All-time favorite is de 100% pindakaas van ah (nuts about nature). Er is wat mij betreft geen lekkerdere pindakaas dan deze; een standaard staple hier :o
Je hebt hem momenteel in 3 versies: naturel (smooth dus), met stukjes en met extra grove stukjes.
Er zijn nu ook nieuwe varianten beschikbaar (combinatie pinda/cashew onder andere).
Welke high protein pindakaas bedoel je eigenlijk? Die nieuwe van Tegua? Zie ook @Japio zijn post in het topic "nieuw in de supermarkt".

Haha heb je nu zo'n voorgefabriceerde lasagna bak gehaald. Lijkt me echt niet te pruimen :p

Zalmfilet met spinazie en aardappel+broccolipuree

180g blauwe bessen 250g kwark 50g ongebrande walnoten

• Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven