- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Welke pindakaas heb jij? Heb zojuist de high proteine versie gekocht bij de ah en de mr mister dark roasted. Moet ze beide nog proberen btw.Laatste vd dag: 340g aardbeien 500g kwark 25g walnoten 50g pindakaas
Moet op zich kunnen.Het is cheat avond....
Large pizza Shoarma met extra knoflooksaus is nu onderweg en ik laat mij vergezellen door een prachtige fles "Aurelia Riserva Sangiovese" 2016 Italië. Deze shitterende volle en krachtige rode wijn doet het om een of andere reden altijd heel goed bij Junkfood.
Denk stiekem dat de makers van deze wijn lichtelijk beledigd zullen zijn dat deze gedronken wordt bij een pizza shoarma maar ach![]()
ik at die high protein pindakaas maar bevalt me niet echt, is te romig en word een beetje messy tijdens het smeren. blijf toch nog liever op calve pindakaas of skippyWelke pindakaas heb jij? Heb zojuist de high proteine versie gekocht bij de ah en de mr mister dark roasted. Moet ze beide nog proberen btw.
Gains!
Eet een kwart op niet zo'n hele bak.
Je eerlijkheid is in dank afgenomen.Eet een kwart op niet zo'n hele bak.
Rennies bij de hand.
Heb ik nogJe eerlijkheid is in dank afgenomen.
Neem je er wat brood bij?
Iifym?
All-time favorite is de 100% pindakaas van ah (nuts about nature). Er is wat mij betreft geen lekkerdere pindakaas dan deze; een standaard staple hierWelke pindakaas heb jij? Heb zojuist de high proteine versie gekocht bij de ah en de mr mister dark roasted. Moet ze beide nog proberen btw.

Agh voor een keertje is het best goed te doen. Sweet chili saus erover en im good to go tan.Haha heb je nu zo'n voorgefabriceerde lasagna bak gehaald. Lijkt me echt niet te pruimen![]()
Goed gevonden!Agh voor een keertje is het best goed te doen. Sweet chili saus erover en im good to go tan.