XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Bij uitzondering eet ik wel vreemde combinaties, ik eet vooral omdat het functioneel moet zijn, en ik lust zowat alles dusja :)

Onlangs een halve kilo spruiten , een omelet en een kippenworst

Hierop kreeg ik al een rare reactie van mijn vriendin maar ik vermoed dat dit komt omdat het niet voldoet aan het beeld van een standaard avondmaal

• Topic Starter Topic Starter
Bij uitzondering eet ik wel vreemde combinaties, ik eet vooral omdat het functioneel moet zijn, en ik lust zowat alles dusja :)

Onlangs een halve kilo spruiten , een omelet en een kippenworst

Hierop kreeg ik al een rare reactie van mijn vriendin maar ik vermoed dat dit komt omdat het niet voldoet aan het beeld van een standaard avondmaal
Haha ja inderdaad. Het moet gewoon in je macro's passen en weg te eten zijn, dan is alles prima. Ik eet ook wel eens een bakje eten tegen mijn zin, maar dan doe ik het wel omdat het meewerkt in mijn resultaat (ookal verpest ik het ook wel eens weer, door dan weer wat anders te eten wat niet kan in bijv. de cut haha).

Ik eet p*ssy :o

Geen slechte pre/bedmeal man! Ik zit nu lekker aan mijn ontbijtje. 4 broodjes met 4 eieren :D

Net een paar ouderwetse boterhammen met kaas.

Boterhammetjes kipfilet met thee!

Ik helaas nu crap food..

Mc kroket, hamburger, chilli chicken, 6 chicken nuggets.

Ik ben er al sinds 6 uur uit, toen heb ik Whey + spinazie + olijfolie in de blender gedaan. Nu snel een Clean Protein Bar naar binnen werken. Vandaag een rustdag, dus lekker laag in de kcal (circa 2300-2400) en da morgen weer trainen :)

Burger 150gr rundergehakt. Banaan, stuk volkorenontbijtkoek. Pre mealtje

banaan van chiquita jammie

Een klassieker: kip, rijst en broccoli :-)

pre en post workout meals al ruim naar binnen... 800 kcal elk ... Nu lunch. 100 gr rijst (ongekookt gewogen) 150 gr geruld gehakt + spercibonen en een lading grillkruiden. :o

300 gram erwten en 200 gram kip

Terug
Naar boven