XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Ja oké dat heb ik ook. Maar hoe doe je dat met werk dan ? Ik sterf om 12 uur echt wel van de honger. ( misschien door IF, Ik eet niet na 7)

Roken! :D Als ik niet rook heb ik een t*ring honger vanaf 7:00. (disclaimer: Roken is zeer ongezond en ga je dood aan)
Het went ook gewoon. Is natuurlijk gewoon laks van mij. Zat geen speciale reden achter.
Of het beter was gegaan met wel het verdelen van de voedingsstoffen over de hele dag??????? Misschien.

Why... Liever havermout mey whey ofzo maken dan toch?

Hoeveel kcal momenteel?
Havermout met whey en water vind ik echt niet weg te krijgen en witte rijst schep ik zo uit de pan:o.
Nu 2800, nog 2,5 week. Inmiddels <10%, dus probeer hier en daar tricks uit te gaan halen om niet te stagneren...
:roflol: Ik vreet dan nog liever die havermout uit mn shake denk ik:o. Nee, de witte rijst is zo uit de pan:D.

Roken! :D Als ik niet rook heb ik een t*ring honger vanaf 7:00. (disclaimer: Roken is zeer ongezond en ga je dood aan)
Het went ook gewoon. Is natuurlijk gewoon laks van mij. Zat geen speciale reden achter.
Of het beter was gegaan met wel het verdelen van de voedingsstoffen over de hele dag??????? Misschien.

Ookal rook ik.. dan nogsteeds heb ik honger :roflol:.
Maar tot hoe laat eet jij in de avond ?

Tot 23:00/23:30
Maar niet te vet of té gekruid.... anders heb ik Rennie's nodig in bed :D

Aha ja oké dan is het wel logisch dat je sochtends niet hoeft te eten haha. Mijn IF heb ik zo ingesteld dat ik meestal 17 uur vast. Maar dinsdag op woensdag zelfs 19 uur :emo:

Gezondheidfreaks. Doe mij maar een paar flinke hamburgers van de McDonalds.

Andere smaak whey met diepvries fruit. Dan die diepvries fruit in je blender ( niet te vaak doen, Gaat ie stuk van :D). Dat is ook echt heerlijk!
Ik hoor het alweer, ik ben een saaie eter :roflol:. Kom ik aanzetten met droge witte rijst en een shake.
Of mijn fameuze kip met noten en that's it:o.

Ik hoor het alweer, ik ben een saaie eter :roflol:. Kom ik aanzetten met droge witte rijst en een shake.
Of mijn fameuze kip met noten en that's it:o.

Hahaha. Ja ik houd het anders gewoon echt niet vol. Mocht je lekkere recepten willen let me know. Ik sta wekelijks in de keuken dingen bij elkaar te fl*kkeren in de hoop dat het lekker is:loony:

Of magere kwark met choco whey, xxl pindakaas en gesnipperde pure chocola. HEEEEEEERLIJK

Genoteerd :D
Je lunch ziet er ook lekker uit! Enkel de tonijn uit blik zou ik vervangen door kip :o
Zelf hou ik op weekdagen 12-13u tussen mijn laatste en eerste maaltijd (lang leve thee), in het weekend is dat wel eens 15-16u.
Ik rook niet btw :p

Genoteerd :D
Je lunch ziet er ook lekker uit! Enkel de tonijn uit blik zou ik vervangen door kip :o
Zelf hou ik op weekdagen 12-13u tussen mijn laatste en eerste maaltijd (lang leve thee), in het weekend is dat wel eens 15-16u.
Ik rook niet btw :p

Ik vond eerst tonijn uit blik echt heel ranzig maar toen had mijn vriend het een keer gemaakt met lekker mosterd dille saus en toen vond ij het heerlijk. Ik wissel het af met soms zalm blokjes van de AH. Ook echt heerlijk! En gisteravond makreel met rucola, olijven, witlof, tomaat, paprika etc. Ook echt heerlijk. Mijn 15 jarige ik moet me eens zien gaan, vroeger noemde ik het konijnenvoer en als me ma sla maakte nam ik een pizza zo ranzig vond ik het. Maar als je cut ga je elke vorm van eten waarderen :roflol:

Ik vond eerst tonijn uit blik echt heel ranzig maar toen had mijn vriend het een keer gemaakt met lekker mosterd dille saus en toen vond ij het heerlijk. Ik wissel het af met soms zalm blokjes van de AH. Ook echt heerlijk! En gisteravond makreel met rucola, olijven, witlof, tomaat, paprika etc. Ook echt heerlijk. Mijn 15 jarige ik moet me eens zien gaan, vroeger noemde ik het konijnenvoer en als me ma sla maakte nam ik een pizza zo ranzig vond ik het. Maar als je cut ga je elke vorm van eten waarderen :roflol:

Ik ben sowieso geen grote viseter (lang leve kindertrauma's), dus vind het al sterk van mezelf dat ik het 1x/week klaarmaak :rolleyes:
Ben wel altijd een fan geweest van slaatjes! Maar ook van pizza en frietjes en pasta carbonara, en chinees, en... (ik kan nog wel even doorgaan :p)

Ik ben sowieso geen grote viseter (lang leve kindertrauma's), dus vind het al sterk van mezelf dat ik het 1x/week klaarmaak :rolleyes:
Ben wel altijd een fan geweest van slaatjes! Maar ook van pizza en frietjes en pasta carbonara, en chinees, en... (ik kan nog wel even doorgaan :p)

Ooooooh de tagliatelle carbonara van JULIAS. At ik dagelijks toen ik nog op school zat in Amsterdam hahahaha

Hahaha. Ja ik houd het anders gewoon echt niet vol.

Pijn, koude en zeker honger, het is gewoon een mentaal spelletje waar je hersenen je voor de gek proberen te houden om iets voor elkaar te krijgen.
Vroeger hadden mensen niet altijd voedsel op voorraad, dus dagen/weken op ondervoeding, daarna ving je een Mammoet en vrat je je vol.
Dat instinct om direct veel te eten als eten voorradig is zit nog ingebakken in je hersenen.... het enige probleem is, dat er tegenwoordig altijd voedsel voorradig is in de buurtsuper.
Je kunt geestelijk sterker dan die drang zijn, als je echt wilt.

Terug
Naar boven